Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kattooko kukaan täällä korealaisia draamoja? :D

Vierailija
13.05.2017 |

Löytyykö muita koukussa olevia?

Laiteiltaisko jotain hyviä draamoja kommentteihin :D?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon katsonut Netflixin uutta mies miehelle -sarjaa :D On hyvä. Sopivasti toimintaa, komediaa ja hömppää :D Aiemmin en olekaan korealaista sarjaa katsonut.

Vierailija
2/22 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö porukkaa joka haluaisi tutustua K-draamoihin?

Sieltä löytyy paljon huumoria ja romantiikkaa. Kevyttä ja .. ei kevyttä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nyt on päässyt käymään niin, että sinä olet ainoa.

Vierailija
4/22 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsellut aiemmin paljonkin, elokuvia myös. Mistä kannattaa katsoa nykyään? Mulla oli joku sarja kesken pari vuotta sitten mutta sitten koko sivusto lakkas toimimasta...  

Vierailija
5/22 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan yli 20-vuotias.

Itselläni oli sellainen vaihe, että 2008-2010 kuuntelin jonkin verran kpopia ja katsoin ehkä yhden tai kaksi kdraamaa kokonaisuudessaan. Kasvoin vaiheesta onneksi yli, mutta silti on vielä välillä ihan kiva palata niihin biiseihin ja musavideoihin.

Lähinnä kuuntelin ja katsoin sen takia, että olen homo ja söpöt aasialaiset miellyttää silmää eniten. En niinkään musiikin takia.

Vierailija
6/22 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin joskus kattoa mutta menin sekaisin henkilöistä kun olivat niin saman näköisiä useampi näyttelijä, enkä tajunnut kenestä puhuttiin kun ne nimet on jotenkin vaikeita muistaa. 

Vierailija
7/22 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muutamat mitä katsoin joskus oli lapsellisen oloisia, pahasti ylinäyteltyjä, oliko muka hauskaksi tarkoitettu tuollainen... Ja miksi naishahmojen pitää olla skitsoja ja miehet pelkää niitä?

Vierailija
8/22 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon katsonut Netflixin uutta mies miehelle -sarjaa :D On hyvä. Sopivasti toimintaa, komediaa ja hömppää :D Aiemmin en olekaan korealaista sarjaa katsonut.

oon suuri korealaisen draamojen fani, mutta tämä ei ole tuttu. Ehkäpä ei mene minun kategoriaan, mutta pitää antaa tälle tilaisuus ja katsoa.

Tosiaan jos et ole enempi tutustunut korealaiseen tuotantoon ja draamoihin mitkä ovat super suosittuja heidän maassa sekä levinnyt ympäri maailmaa niin mulla  on aika monta suositusta. :D

Mietin vaan mikä vois olla hyvä sulle?

Itse käyn katsomassa lähes kaikki draamat tältä sivulta www.viki.com 

Ja mun on pakko laittaa tähän muutama mun suosikki :D:D:

https://www.viki.com/tv/28448c-she-was-pretty ( tämä on vähän kuin ugly betty) Todella huomoristinen lyhyt sarja. Saat nauraa ja paljon :D

Toinen: https://www.viki.com/tv/22811c-kill-me-heal-me (kill me heal me) Elikkäs enemmän huumoria sekä draamaa. Paljon naurua mutta myös synkkä juoni. Kertoo pojasta jolla on 7 eri persoonaa ja tämä mieshenkilö on rikkaasta perheestä ja hän kovasti haluaa peitellä tätä (skitsofreniaa) 'omalta suvulta. Kunnes hän tapaa naisen , joka onkin lääkäri ja alkaa selvitä omat lapsuuden traumat. Voin luvata paljon naurua ja kyyneleitä :D

Tässä kaksi mun ehdotonta suosikkia tällä hetkellä. Saatan laittaa lisää kohta :D

Vierailija
9/22 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon katsellut aiemmin paljonkin, elokuvia myös. Mistä kannattaa katsoa nykyään? Mulla oli joku sarja kesken pari vuotta sitten mutta sitten koko sivusto lakkas toimimasta...  

Mun pääsivu tällä hetkellä on

https://www.viki.com/

Sieltä tosiaan löytyy ihan älyttömästi sarjoja/myls elokuvia.

Jotkut ovat  uudet ovat *alussa* maksullisia mutta tulee myöhemmin kaikille näkyviin. :)

AP

Vierailija
10/22 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne muutamat mitä katsoin joskus oli lapsellisen oloisia, pahasti ylinäyteltyjä, oliko muka hauskaksi tarkoitettu tuollainen... Ja miksi naishahmojen pitää olla skitsoja ja miehet pelkää niitä?

Okei.. No siis ymmärrän sun pointin kyllä. Naiset ovat usein enempi lapsellisia, mutta ei kaikissa todellakaan.

Riippuu paljon mitä haluat katsoa, esin melodramaa, huumorihämppää yms mitä niitä onkaan.

Huumorihämpässä näet usein ''lapsellisia'' naisia. Jos olet kiinnostunut enempi vakavammasta tarinasta niin tässä olisi muutama suositus? :

(starway to heaven)

( a love to kill)  

Nämä ovat enemmän melodraamaa. 

Vierailija
11/22 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin joskus kattoa mutta menin sekaisin henkilöistä kun olivat niin saman näköisiä useampi näyttelijä, enkä tajunnut kenestä puhuttiin kun ne nimet on jotenkin vaikeita muistaa. 

Joop alussa mulla oli sama. :) menin nimissä täysin sekaisin. Jossain vaiheessa kun oli niin hyvä draama niin rupesi kiinnostamaan kovasti kuka puhuu ja kenestä niin joko pausetin ymmärtääkseni tai menin googlettamaan hahmot että tajuan kuka on kuka. Eli jos tämä häiritsee niin käy ihmeessä netin kautta katsomassa ja se kummasti helpottaa ymmärtämistä, :)

ap

Vierailija
12/22 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 30 vuotta täyttävä nainen ja en muuta katso kuin lähinnä korealaisia draamoja. Suosittelen Vikiä! Siellä on paljon aasialaisia draamoja. <3

Vierailija
13/22 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko sanoo että kun alotin korealaisten draamojen katselun niin se oli hirveetä.

En pitänyt heidän kielestään ollenkaan :D Vuosi taisi olla 2009. ja silloin ei ainakaan minun silmille tullut paljoa tuosta kulttuurista/kielestä paljoa katseltavaa..

Ensimmäinen draamani oli boys over flowers:

https://www.viki.com/videos/44699v-boys-over-flowers-episode-1

Meinasin jopa jättää sen kesken tuon ''oudon'' kielen takia ekan jakson jälkeen.. Katsoin kuitenkin muutaman lisää ja koukutuin.. Siitähän se sitten lähti.

Olen tosiaan nähnyt kymmeniä draamoja ja jos minun pitää jotain suositella niin tässä on joitakin (pienine selostuksineen)¨¨

1.https://www.viki.com/videos/1100884v-oh-my-ghostess-episode-1

Tämä kertoo kokkonaisesta joka on ihastunut pomoonsa mutta on liian ujo kertoaakseen tunteitaan. Tällä naisella kuitenkin on lahja *toinen elämä* kuulla haamuja ja yksi haamu himoitsee tämän naisen elämää ja hän riivaa hänet. Haamu tajuaa ettei ole tämä ihminen, mutta joutuu elää ihmisten säännöillä. Hän ei ole paha. Haamulla itsellään on oma tarinansa kerrottavana tässä draamassa.. Jossain vaiheessa rakkaustarina kehittyy *pomon* kanssa, mutta ei siitå sen enempää. Katsoo ken kiinnostaa :D

Tässä yksi mun lemppareista.

AP

Vierailija
14/22 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppii ketää?

Vierailija
15/22 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suosituksia löytyisi netflixistä? Voisin tänään katsoa, pidempään on jo korealainen drama kiinnostanut

Vierailija
16/22 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku homomies sanoi että "tuskin kukaan yli 20-v" katsoo K-draamoja tms. Sille tyypille tiedoksi, olen lähemmäs 30-v ja kuuntelen edelleen (v. 2008 ->) K-poppia ja katson tiettyjä sarjoja muutaman kerran vuodessa. Joo suurin osa K-popista on kuraa niin kuin suurin osa muutenkin pop-musiikista, mutta olen löytänyt helmet. Uppoaa hyvin myös K-hiphop. Olen muutenkin hyvin avoin genreille ja kulttuureille. On tosi typerää arvostella muita sen mukaan mistä he pitävät ja saavat iloa. Teininä kuuntelin paljon J-rockia, ja edelleen sieltäkin ne helmet uppoaa. Sitä kautta alunperin päädyinkin antamaan K-musalle mahdollisuuden.

Tunnen myös muita reippaasti yli 20-v, jotka ovat löytäneet K-popin ja K-draamat.

Siitä voin olla samaa mieltä, että paljon on ylinäyttelyä ja samankaltaisia hahmoja, jotkin sarjat erittäin lapsellisia... Mutta väitättekö että näin ei ole myös länkkäri-draamoissa? Heh. Toiset sarjat onkin luotu teineille. Kannattaa katsoa niitä aikuisille suunnattuja.

Ja sori kun en voi auttaa nyt uusissa sarjoissa, sen sijaan tulin tänne lurkkaamaan suosituksia.

Vierailija
17/22 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixiin tullut hiljattain uusi kdrama, My Only Love Song http://www.allflicks.fi/elokuvat/80178564/. Katsoin sen parin päivän aikana, oli kivaa koukuttavaa romanttista katsottavaa!

Niin ja mitä tulee noihin kdramakatsojien ikään, olen itse melkein 40-vuotias 😁

Vierailija
18/22 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan kdraamoja ja yleensäkkin heidän tarinan kerrontansa poikkeaa tästä massasta jota nyky tv pommittaa suomessa tosi-tv ei mun juttu ollenkaan.

Käyn itse katsomassa sarjoja www.kissasian.com sivustolla mahtava valikoima ja jos jotain pitää suositella sanoisin

City Hunter

GTO:oot

Legend Of The Blue Sea

noita itse katsellut lähiaikoina

Vierailija
19/22 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rakastan kdraamoja ja yleensäkkin heidän tarinan kerrontansa poikkeaa tästä massasta jota nyky tv pommittaa suomessa tosi-tv ei mun juttu ollenkaan.

Käyn itse katsomassa sarjoja www.kissasian.com sivustolla mahtava valikoima ja jos jotain pitää suositella sanoisin

City Hunter

GTO:oot

Legend Of The Blue Sea

noita itse katsellut lähiaikoina

GTO? Mikä se on?

Itse olen katsonut viime aikoina mm. Shopping King Louis, Mary Stayed out All Night, Strong Woman Do Bong Soon. Katselen kissasianilta ja viki.comista.

Vierailija
20/22 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikin kokeilla noita korealaisia ohjelmia. Aasialaisista ohjelmista on tullut katseltua lähinnä vain intialaisia ohjelmia. Niissäkin on varsin korostetut sukupuolierot. Hyvä nainen on sellainen siveellinen ja kunnollinen naapurintyttö. Miehet ovat usein sellaisia machoja, jotka melko tönköstikin yrittävät liehitellä tyttöjä. Usein näillä tytöillä on kuitenkin sen verran asennetta, että etenkin aluksi ovat hyvin torjuvia, mutta lopulta kuitenkin rakastuvat näihin poikiin. Intiassa tehdyt elokuvat ovat usein konservatiivisempia kuin ulkomailla tehdyt intialaiset elokuvat. Esim. Iso-Britanniassa tehdyt intialaiset leffat saattavat hyvinkin olla sellaisia, jossa nainenkin juo alkoholia ja ovat avoimen seksuaalisia, esim. pukeutuvat paljastavasti ja käyttäytyvät "tyrkysti".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi