Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aika ujo ja tunnen siksi, että ylitseni kävellään töissä

Vierailija
13.05.2017 |

Eli olen työssäni pätevä, ahkera ja kunnollinen, koulutusta on hyvinkin paljon. Valitettavasti palkankorotuksia ei ole kuulunut yli kymmeneen vuoteen, vaikka suoriutuminen saakin kehuja. Tuntuu, että minulla on turhan kiltin työntekijän rooli, johon olen jotenkin jämähtänyt. Olen suurimmalle osalle näkymätön. En tiedä, onko osasyy ulkoinen habitus. Pukeudun hyvin tavallisestai, farkkuja ja neuleita. Käytös vähän ujoa, introvertti olen. Jotenkin tunnen, että asioiden pitäisi muuttua. Haluaisin parempaa palkkaa ja edes jonkinlaista arvostusta. Miten kannattaisi lähteä eteenpäin? Luulen, että paljon riippuu minusta itsestäni. Olen kyllästynyt rooliini kynnysmattona. Vapaalla teen ihan muita juttuja, ja olen ihan eri ihminen. Töissä kahlitty nynnyn rooliin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Aloituksesi voisi olla kirjoittamani.

Vierailija
2/7 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pyydä ihan suoraan, esim seuraavassa kehityskeskustelussa (jos teillä on niitä) pomolta palkankorotusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon riipu sinusta itsestäsi, vaan kaikki.

Vierailija
4/7 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää nyt vaan uskoa itseesi ja tuoda tämä esille myös esimiehillesi. Olen myös hiljainen ja introvertti, mutta töissä kyllä sanon kehityskeskusteluissa suoraan, että ansaitsen palkankorotuksen koska.... Sitä on vaan pidettävä puoliaan.  Jos on vaan hiljaa, ovat hyvillään, kun on noin hyvä työntekijä eikä edes palkankorotusta vaadi. 

Vierailija
5/7 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pyytänyt palkankorotusta?

Hae muualle töihin?

Omasta hiljaisuudesta on tylyä syttää muita, eivät ihmiset ole ajatustenlukijoita.

Vierailija
6/7 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää nyt vaan uskoa itseesi ja tuoda tämä esille myös esimiehillesi. Olen myös hiljainen ja introvertti, mutta töissä kyllä sanon kehityskeskusteluissa suoraan, että ansaitsen palkankorotuksen koska.... Sitä on vaan pidettävä puoliaan.  Jos on vaan hiljaa, ovat hyvillään, kun on noin hyvä työntekijä eikä edes palkankorotusta vaadi. 

Niin, eihän kukaan nyt tule ehdottamaan, että laitetaanko palkankorotus kun olet niin hyvä työntekijä.

Vierailija
7/7 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eihän kukaan nyt tule ehdottamaan, että laitetaanko palkankorotus kun olet niin hyvä työntekijä.

Itse olen kyllä saanut sellaisen. :) T. Tuo ensimmäinen kommentoija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan