Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava valittaa migreenistään, ärsyttää!

Vierailija
13.05.2017 |

Tuttavalleni on puhjennut yhtäkkiä migreeni. Nähtiin pitkästä aikaa ja koko ajan hän oli kauhean vaativa: hänen kotiinsa ei saanut sytyttää valoja, ei kuunnella musiikkia...Valittaa jatkuvasti, kuinka raskasta migreenin kanssa eläminen on ja kuinka joutuu perumaan menoja migreenin takia. Hänellä on muka ollut kohtauksia jo pari kuukautta putkeen, mutta jaksaa silti käydä töissä...Jos ois oikeasti niin kipee ku antaa ymmärtää, niin ei jaksaisi töissä käydä. Sitten vielä kerää säälipisteitä somessa kertomalla migreenistään. Ärsyttävää! Eri asia jos oikeasti olisi kipeänä, mutta ei toi migreeni mitenkään paha voi olla jos töihin pystyy menemään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei oo koskaan tainnu olla migreenii?

Vierailija
2/9 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5 provo ku on uus aihe, muuten vaihtoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää ylipäätään kertoa sairauksistaan netissä

Vierailija
4/9 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse tulet avautumaan toisen tilanteesta täällä?

Sitä paitsi, mistä tiedät miten hänellä sujuu työt? Ehkä on poissa osan ajasta?

Vierailija
5/9 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suvussa on migreeniä ja on muuten oikeasti ihan kaamee sairaus. Ei tulis mieleenkään mennä vähättelemään toisen sairautta, jos ei itse siitä mitään tiedä. Sama kuin menisin valittamaan rintasyövästä, kun sitä ei omassa suvussani ole.

Vierailija
6/9 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en voi sytyttää mitään valoa kotona jossa se lamppu paistaa silmiin tai näkyy silmäkulmasta, iskee migreeni. sama reaktio joskus myös auringonvalosta tai tosi voimakkaista hajuista. Ei tän takia siltikään voi kotiin linnoittautua pimeään, lääkkeitä naamaan jos tulee kohtaus ja eteenpäin. Sulla ei vissiin ole sitä migreeniä?

Vierailija
7/9 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli migreeni aikanaan tollee yhtäkkiä. Olin kuukausia todella huonossa kunnossa, kun etsittiin sopivaa lääkitystä. Kohtaus saatto tulla mistä tahansa: kahvista, sälekaihtimien katsomisesta, kovista äänistä...Älä vähättele toisen migreeniä, migreeni osaa olla todella julma.

Vierailija
8/9 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni on v*ttumaisin sairaus mitä voi olla, eikä siihen edes kuole vaikka toivois.

Vierailija
9/9 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauksista valittavat ovat todella ärsyttäviä. 

Mitä se kenellekään kuuluu toisen ärtyneen suolen oireyhtymät, migreenit ym. Ei jaksa sitä minäminäpuhetta kyllä sekuntia kauempaa. 

Voi mainita asiasta ja se riittäköön. Näitä ainaisia negatiivisia mankujia on kertynyt liiankin kanssa, kun on viisikymppinen. Olenkin vaihtanut tuttavapiirini huomattavasti nuorempiin. Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme