Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat vinkit lasta toivovalle! Ja miten kestää kun kukaan kaveri ei halua lapsia

Vierailija
13.05.2017 |

Olen 25v, hormonaalinen ehkäisy on ollut käytössä jo noin 16v asti (aluksi akneen). Olen lopettanut ehkäisyn käytön muutama kk sitten. Siitä on seurannut paljon ikäviä muutoksia, mutta myös todella iloisia muutoksia. Kk-kierto on nyt kohtuullisen säännöllinen ja ovulaatiot todella tuntuu.

Voiko raskaaksi tulemisen mahdollisuutta jotenkin edistää? Muuten kuin harrastamalla seksiä :) Onkohan oikeasti jotain väliä esim. mihin aikaan vuorokaudesta sitä tekee tai muuta?

Alkoholia en käytä, mutta mies juo joskus kaljaa. Mitä muita ruoka-aineita kannattaisi suosia/välttää?

Olisi aivan ihanaa saada kaksoset, voiko sen mahdollisuutta jotenkin edistää?

Kaikki hupsutkin vinkit nyt jakoon mammat :)

Minulla tekisi jo mieli sisustaa vauvan huone ja ostaa äitiysvaatteita, mutta mies pitää pään kylmänä ja sanoo, että vasta kun testi näyttää plussaa :D

Sitten toiseen aiheeseen, minun yhdelläkään kaverilla ei ole lapsia, ja osa pitää ihan selkeästi sanottuna lapsia hankkivia ihmisiä itsekkäinä ja lapsia hirveinä olioina. Ja maapalloa tuhoutuvana ja tulevaisuudennäkymiä auttamattomasti hirveinä, ilman mitään hyvän mahdollisuutta. Asia ei ole ollut minulle mikään ongelma ennen, en vain ole ollut samaa mieltä, mutta nyt tuntuu jotenkin hankalalta ja eristävältä, että haluankin lapsia ja mielellään ydinperhe elämää. Minulle ei olisi mikään kaupunkilaisen unelma hyvältä tuntuvaa, vaan olen enemmän omakotitalo, kultainen noutaja ja haravointia tyyppinen ihminen.

Onko kellään muulla samoja "ongelmia"?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän