Seuran löytämisen vaikeus
Mikä on kun tuntuu olevvän yleisan niin tavattoman vaikea edes tutustua naisiin netissä? Olen ollut eräällä seuranhakusivustolla ja kiinnostus on ollut laimeaa,molemmin puolin. Olen 45-vuotias mies. Itse en ole löytänyt paria poikkeusta lukuunottamatta ketään niin erikoisesti kiinnostavaa naista ja ilmeisesti en minäkään ole onnistunut kenenkään mielenkiintoa herättämään. Olen ok näköinen, omaan hyvän yleissivistyksen,en etsi seksiä vaan jotain pysyvämpää. Kuvia kyrvästäni en meinaa lähettää,ellei erikseen pyydetä. =). Itseäni tökkii naisten ilmoitusten samankaltaisuus. Keskimäärin 2 lasta,koira,harrastaa salilla käymistä ja ulkoilua. Tupakkaa ei saisi poltella ja alkoholiakin kohtuudella. Ja huumorintaju tottakai! hän on vähän "hassu" tai "hullu" mutta just sen verran kuin tasan tarkkaan ihan kaikki muutkin. Nauttii keskusteluista.Romantiikkaakin saisi olla. Ja ettei nyt huorana pidetä niin seksiseuraa ei olla etsimässä. Kukaan ei kehtaa sanoa että aivan varmasti panettaa jos yksin elät. Siis eihän näissä elämänarvoissa ole mitään pahaa tai moitittavaa mutta se ei kerro ihmisestä itsestään yhtään mitään. Sellaisesta en tahdo saada kiinni mitään mistä keskustelun tai lähestymisen saisi aikaan.
Itselläni ei ole lapsia,tupakoin ja otan kuppiakin joskus. Mutta en usko että se niin ylipääsemätöntä on. Olen aika suorapuheinen ja ilmaisu voi olla kauniisti sanottuna "värikästä". Olen myös eläkkeellä onko se seikka millä saa luuserin leiman otsaansa? Mutta ei sekään minusta mielenvikaista tee saati tyhmää. Valehtelemaankaan en ala. Kysymys miksi olet eläkkeellä tuntuu vähän henkilökohtaiselta jos en edes tunne koko ihmistä. En minäkään gynekologireissuista ala kyselemään. Haluaisin saada neuvoja ja mielipiteitä miten edetä ja tutustua vieraaseen ihmiseen,jonkunlainen lukko iskee minuun ja pää tyhjenee kun pitäisi alkaa kontaktia tekemään. Tyhjänpäiväisyyksien lateleminen on turhauttavaa.
A lot of people say it's lack of vocabulary that makes you swear,rubbish. I know thousands of words and i still prefer "Fuck".