Hirveä riita, mies suuttui kun en työpäivän jälkeen jaksanut etsiä sille asiaa x internetistä
Tyyliin tori.fi:stä ja vastaavista olisi pitänyt etsiä yhtä juttua sille.
Mulla oli eilen poikkeuksellisen raskas työpäivä, tuli yksi uusi juttu jossa olin eilen ekaa kertaa ja oli aika stressaava työpäivä. Olin aivan poikki työviikon ja sen eilisen raskaan päivän jälkeen. Teen työtä aivoilla, eli ei ole mitään fyysistä. Mies soitti minulle n. klo 19 että voinko ettiä sitä juttua, ja sitten suuttui kun sanoin että voitaisko katsoa huomenna, nyt olen aivan poikki. Suuttui. Mies oli siis itse silloin töissä ja mun olis pitänyt etsiä sillä aikaa kun se on töissä.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Siis jotain ostettavaa sillä aikaa kun hän oli töissä? Outo juttu.
Minun olisi pitänyt tehdä etsintätyötä ja sitten näyttää miehelle netistä vaihtoehdot mitä olen löytänyt kun hän tulee töistä kotiin.
Miksi hän ei itse etsinyt ennen kuin meni töihin?
No ilman muuta otat eron siitä paskiaisesta! Anteeksiantamatonta!
Ei jumalauta.
Mies pitää mykkäkoulua ja jos sille esim. soittaa niin se vaan raivoaa. Ei vastaa viesteihin. Ja mä itken täällä.
ap
No näytti sentään oikean karvansa ennen kuin muutitte yhteen. Anna sen mennä
Vierailija kirjoitti:
No ilman muuta otat eron siitä paskiaisesta! Anteeksiantamatonta!
Ei jumalauta.
Onko tää sarkasmia?
Asenne on ap:n miehellä tyyliä nainen on palvelija.
Jatka ihmeellä saman miehen kanssa, jos haluat jakaa elämäsi ihmisen kanssa, joka saa sinut itkemään.
Kuulostaa kurjalta 🙁
Mies on toiminut törkeästi, eihän tuossa ole mitään järkeä enää. Ei sun tartte kaikkeen alistua eikä suostua, älä ota yhteyttä vaan anna miehen olla. Hän ei ansaitse sinua
Siis jotain ostettavaa sillä aikaa kun hän oli töissä? Outo juttu.