Aivan ihanaa!! Olen 53v ja tulin vielä raskaaksi!!!
Unelmieni täyttymys... <3 Aina ajattelin että kuolen ilman lapsia, mutta saavutin sittenkin mun tavoitteen! :)
Olen niin onnellinen.
Kommentit (6)
En usko.
Toivon, että lapsesi ei synny oikein terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa jotain tutkimusta siitä, millaiset ihmiset provoilevat ja miksi. Mitä ihmisen päässä on vinksahtanut, jos hän kokee tarvetta provoilla? Millainen elämäntapa ja elämäntilanne provoilijoilla yleensä on? Miksi heidän elämässään ei ole muuta sisältöä kuin ventovierailta saatava huomio? Kuinka monella on mielenterveyslääkitys? Kuinka moni on päihdeongelmainen?
Muistan lukeneeni, että heillä on enemmän narsistisia ja psykopattisia piirteitä kuin muilla.
Ensin ajattelin että WTF? Sitten luettuani pidemmälle tajusin että kyseessä on ensimmäinen lapsi.
ONNITTELUT!!!!!!! Puolestasi olen kovin onnellinen.
t. 45 äitee uudeltamaalta jolle olisi kauhistus tulla raskaaksi kun lapset on parikymppisiä ja odottaa pääsevänsä mummoksi aikaisintaan kymmenen vuoden päästä. Elämä on mennyt eri polkuja, ja hyvä niin. Sydän sinulle, tältä näppikseltä en osaa sitä tehdä ;)
Onnea!
Niin mummonikin rykäisi lapsia vielä tuossa iässä ja toivon että minäkin vielä rykäsen <3
Onko olemassa jotain tutkimusta siitä, millaiset ihmiset provoilevat ja miksi. Mitä ihmisen päässä on vinksahtanut, jos hän kokee tarvetta provoilla? Millainen elämäntapa ja elämäntilanne provoilijoilla yleensä on? Miksi heidän elämässään ei ole muuta sisältöä kuin ventovierailta saatava huomio? Kuinka monella on mielenterveyslääkitys? Kuinka moni on päihdeongelmainen?