Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoa siinä on että 2v poikani nukkuu mun vieressä joka yö?

Vierailija
07.07.2008 |

.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotias nukkui alkujaan jo omassa huoneessaan, mutta kun vauva tuli, oli mustasukkainen ja halusi myös meidän huoneeseen nukkumaan, eikä sinne mahtunut muualle kuin sänkyymme.

Sitten kuopuksella todettiin krooninen sairaus, joka vaatii välillä lääkitystä 2 tunnin välein, joten meille armeliainta oli pitää hänet edelleen meidän huoneessa, eikä siirtää omaansa - jonne toisen vanhemmista olisi kuitenkin käytännössä pitänyt muuttaa nukkumaan...

Ja koska se sairas kuopus nukkuu meidän huoneessa, nukkuu sitten tämä esikoinenkin...

Vierailija
2/17 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se armeijaan mennessä haluu nukkua yksin....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä työkaverini, jonka 7-vuotias nukkuu joka yö äidin ja isän välissä, eikä ole tarkoituskaan, että siirtyisi joskus omaan sänkyyn. Äiti ja lapsi menevät joka ilta yhdessä nukkumaan viimeistään klo 9 ja mies kömpii sänkyyn sitten myöhemmin.

Olenko minä outo kun ihmettelen tuota? Kun jutellaan asiasta, nainen sanoo että eihän lasta voi laittaa yksin nukkumaan kun on tottunut aina olemaan erityisesti äidin lähellä. Lapsi on todella ujo, aina kun yritetään aloittaa joku harrastus, se tyssää siihen, että lapsi ei halua mennä muiden mukaan.

Vierailija
4/17 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukkuu lapsi vieressä silloin tällöin ts tulee yöllä nukkumaan viereen. Ihan hyvä systeemi. Tosin itse taisin nukkua äidin vieressä kouluun asti ja se tosiaan alkoi olla ongelma, koska en suostunut siirtymään enää omaan sänkyyn mitenkään vaivatta (muistan siis tämän) ja olen ajatellut et jos ihan samaan en pyrkis oman lapsen kohdalla niin hyvä. Mutta äidin vieressä oli turvallista nukkua.

Vierailija
5/17 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella ei ole edes omaa sänkyä, paitsi pinnasänky joka on täynnä kirppistavaraa, hyvä säilytyspaikka

Vierailija
6/17 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepeti on ihana.

Vierailija
7/17 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mullakin oli pinnis tavaroiden säilytyspaikkana aikoinaan. Myin sen tosin pois tilaa viemästä ennen lapsen 2-vuotispäivää.

Nyt lapseni on 4 ja nukkuu yhä vieressä. Ehkä kohta kuitenkin haluaa jo oman sängyn.

Vierailija
8/17 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meillä isäkin, joka nukkuu olkkarissa mun kuorsausken takia

Vierailija
9/17 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mieskin palaa sun viereen kun sängyssä on enemmän tilaa.

Vierailija
10/17 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 1,5-vuotiaani nukkuu vieressä joka yö. Outoa on se, jos joku viitsii moista ihmetellä. Kyllä on silloin ihminen vieraantunut luonnosta, jos ihmettelee, miksi pikkulapsi nukkuu vanhemman vieressä. Muutkin nisäkkäät nukkuvat poikastensa vieressä.

Vierailija
11/17 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe elämää että äiti ja lapsi nukkuu makkarissa ja mies olkkarissa?

Voin kertoa että ei se ole normaalia! Siinä sisänsä ei ole mitään pahaa että 2 vuotias vieressä, mut mies sit on olkkarissa niin jossain mättää

Vierailija
12/17 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksiä saa muutenkin kuin sängyssä. en itsekään voi nukkua jos ukko kuorsaa vieressä. Lapsen paikka on mun kainalossa

Vierailija
13/17 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä lapsi heräili pitkin yötä eikä mies olisi jaksanut herätä aamuyöstä töihin huonoilla unilla- minä kotiäitinä sen kestin, kun sain nukkua aamulla pitkään (vaikkakin siis katkonaisesti). Nyt kun lapsi on kolme ja unet sujuvat paremmin olemme kaikki kolme takaisin samassa huoneessa parin vuoden evakon jälkeen, aikuiset omassa ja lapsi omassa sängyssään. Meillä mätti siis lapsen univaikeudet, ei onneksi parisuhde, ainakaan lähtökohtaisesti.

Kannattaa toimia sen mukaan mikä sopii parhaiten omalle perheelle, toisten mielipiteitä liiaksi huomioimatta tai niistä loukkaantumatta.

Vierailija
14/17 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe elämää että äiti ja lapsi nukkuu makkarissa ja mies olkkarissa?

Voin kertoa että ei se ole normaalia! Siinä sisänsä ei ole mitään pahaa että 2 vuotias vieressä, mut mies sit on olkkarissa niin jossain mättää

Ja lapset nukkuvat samassa huoneessa. Aamuyöstä saattaa joku hipsiä meidän väliin, mutta nukkumaan saavat kaikki mennä omiin vuoteisiinsa.

Vierailija
15/17 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana on mennä sänkyyn illalla ja halia pikkupötkylää siinä vieressä. Ja sitten itse olen miehen sylissä. Jotain puolitoistavuotiaana pyöri kuin hyrrä siinä vieressä ja suurinpiirtein potki päähän koko yön, mutta nyt kun on vähän pitempi, niin ihan nätisti nukkuu. Ja meilläkin pinnasänky oli roinaa täynnä. Mies vasta pisti sen ullakolle pari vk sitten, eikä olla uutta sänkyä vielä ostettu.

Vierailija
16/17 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, että musta on outoa, että mies ei nuku teidän kanssa.

Vierailija
17/17 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kans tyttö 6v nukkuu vähintään aamuyön mun vieressä ja mies vierashuoneessa just mun kuorsauksen takia:))))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän