Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuolemanrajakokemus/rajatilakokemus. Onko kokemuksia?

Vierailija
11.05.2017 |

Itsellä tais käydä tällainen sydämenpysähtymisen takia kaks päivää sitten. Olen nuori nainen eli siis 22-vuotias, mutta on synnynnäinen sydänvika ja nyt kävi näin. No hengissä ollaan. Mutta jätti hirmu oudon olon. Onko muilla siis jotain vastaavaa tapahtunut? En ole yhtään uskovainen, mutta saa nähä olenko kohta kun asia jäi niin hirveesti mieleen ja uniinkin tullut...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan lyhyesti näin: Jos ihminen kokee "kuolemanrajakokemuksen", niin hän kokee sen sen takia, että ei se aivotoiminta mihinkään lakkaa heti vaikka sun pumppu pettäisikin. Sähkötoiminta ym. sellaiset säilyy vielä hetken verran, niin kauan kunnes verta ja happea kulkee.

Eli niin kauan kun et ole aivokuollut, voit ->uneksia<- noita sun "kuolemanrajakokemuksia".

Onhan niitä tapauksia, että on nähnyt todistettavasti asioita siltä ajalta, kun aivotoimintaa ei ole ollut.

Vierailija
2/6 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista. Sinä olet sielusi, keho on vain ankkuri tähän maalliseen maailmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan lyhyesti näin: Jos ihminen kokee "kuolemanrajakokemuksen", niin hän kokee sen sen takia, että ei se aivotoiminta mihinkään lakkaa heti vaikka sun pumppu pettäisikin. Sähkötoiminta ym. sellaiset säilyy vielä hetken verran, niin kauan kunnes verta ja happea kulkee.

Eli niin kauan kun et ole aivokuollut, voit ->uneksia<- noita sun "kuolemanrajakokemuksia".

Onhan niitä tapauksia, että on nähnyt todistettavasti asioita siltä ajalta, kun aivotoimintaa ei ole ollut.

Mua jotenkin ahdistaa melkein kirjoittaakaan tästä, mutta näin kävi mulla. Kysyin jälkikäteen mm. oliko sillä ja tällä hoitajalla vihreät paidankaulukset työvaatteiden alla, oliko jollain harmaa huivi päässä, sanoitteko jossain välissä, että jos ei tällä mene ohi niin sitten ei voida muuta tehdä. Ja kysyin vielä ihan oikeesti, että pitikö joku mua hetken kädestä kun meinas käydä huonosti ja myöhemmin hoitaja tuli sanomaan, että hän piti joo. Miten tajuton voi tollasta muistaa? Mun mies soitti ambulanssin enkä ollut hereillä yhtään sekuntia. Öitä

Lisäks se, että tuli semmonen tippuva olo ja paha olo kun oli pakko jotenkin palata siitä. En tiiä siis tosissaan et oliko mukava vai kamala olotila.

ap

Vierailija
4/6 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en tiedä mistä tuli Öitä entiseen viestiin.

ap

Vierailija
5/6 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut. Minusta kyllä tällaisen kokemuksen läpikäyneelle ei kannata alkaa selittämään jotain. Ihmisessä on paljon sellaista mitä tiede ei voi vielä selittää.

Vierailija
6/6 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä palstailemassa? Mitä sinulle kuuluu? Kertoisitko asiasta tarkemmin jotakin.