Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokra nousi 500 € kertarysäyksellä

Vierailija
11.05.2017 |

"Vuokra nousi 500 € kertarysäyksellä – raportti paljastaa pakolaisten hyväksikäytön

Suurin osa turvapaikan saaneista löytää asunnon yksityisiltä vuokramarkkinoilta, selviää ympäristöministeriön raportista. Tilanteeseen liittyy isoja riskejä, sillä osa maahanmuuttajista jää asuntomarkkinoilla hyvin kirjavien sopimusehtojen varaan"

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/220671-vuokra-nousi-500-eu-kertarysayk…

Mä en oikein ymmärrä. Eivät pakolaiset maksa vuokraansa itse. Joten ketä tässä hyväksikäytetään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto kuluu ihan eri tavalla, kun asukas ei ole suomalainen. Siksi vuokra on pakko pitää riittävänä.

Vierailija
2/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksajaa siinä huijataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten?

Vierailija
4/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jokainen omilla aivoillaan ajatteleva aikuinen ymmärtää, etteivät maahanmuuttoa humanitäärisistä syistä tue kuin jotkut idealistit, oikeasti sillä tehdään bisnestä. Vuokrataan palveluja hyvä veli- verkoston kautta, sun markka ja mun vitonen- tyyliin. Sivutuotteena autetaan muutamaa hädänalaista ja montaa elintason perässä tullutta.

Vierailija
5/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten?

Mitäpä luulet kuka sen vuokran oikeasti maksaa?

Vierailija
6/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai jokainen omilla aivoillaan ajatteleva aikuinen ymmärtää, etteivät maahanmuuttoa humanitäärisistä syistä tue kuin jotkut idealistit, oikeasti sillä tehdään bisnestä. Vuokrataan palveluja hyvä veli- verkoston kautta, sun markka ja mun vitonen- tyyliin. Sivutuotteena autetaan muutamaa hädänalaista ja montaa elintason perässä tullutta.

Sori, mutta "jotkut idealistit" kattaa aika suuren osan kansasta - maahanmuuttoa ei halua rajoittaa kuin yksi puolue, ja sen äänisaalis on jäänyt aika vaatimattomaksi.

Joten ilmeisesti "omilla aivoillaan ajattelevia" on aika vähän?

Vierailija
7/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oletan, että "pakolais"invaasiota vastustaa hiljainen enemmistö suomalaisista, ja yhä suurenevissa määrin. Ne kovaääniset on niitä, joilla ei ole paljoakaan menetettävää.

Vierailija
8/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oletan, että "pakolais"invaasiota vastustaa hiljainen enemmistö suomalaisista, ja yhä suurenevissa määrin. Ne kovaääniset on niitä, joilla ei ole paljoakaan menetettävää.

Sillä oo mitään väliä mitä "vastustaa" jos se ei näy käytöksessä millään tavalla.

Vierailija
9/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän miksi vuokra on korkea. Teltoissa alkeellisissa oloissa eläneet luultavasti laittavat asunnon  päreiksi koska eivät osaa asua kuin länsimaiset. Nuotio lattialle jne. Menee koko  kämppä uusiksi. Riski on niin suuri että siksi  korvauksen pitää olla linjassa riskien kanssa.

Vierailija
10/10 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta "jotkut idealistit" kattaa aika suuren osan kansasta - maahanmuuttoa ei halua rajoittaa kuin yksi puolue, ja sen äänisaalis on jäänyt aika vaatimattomaksi.

Joten ilmeisesti "omilla aivoillaan ajattelevia" on aika vähän?

Lukutaito hakusessa? Googlaa humanitäärinen ellei auennut ;)

En millään muotoa väittänyt että maahanmuuttoa haluttaisiin rajoittaa, päinvastoin. Sehän on valtava bisnes ja mahdollisuudet sen tiimoilta lähes rajattomat, asumispalvelut ovat vain pieni osa siitä.