Miten ylipainoinen pukeutuu salille/treeneihin ?
Itse olen aina samat musta pitkähihainen paita+ mustat suorat trikoot. Stadiumit ja xxllät ei myy tarpeeksi löysiä teepaitoja, enkä näillä käsivarsilla voi kuvitellakaan esiintyväni hihattomassa topissa. Samoin tiukat trikoot ovat no-go. Mistä tilaatte/ostatte treenivaatteita? Olen 171/93, 44-46 ja tarkoitus laihtua ja kiinteytyä.
Kommentit (3)
Olen samaa kokoluokkaa 44-46 kuin sinä ja jo iällä. Tänään kun kävin salilla mulla oli Jutta Gustafsonin malliston trikoot ja tavallinen ,tiukka lyhythihainen toppi. Jos mun makkarat jotain häirittee niin siinähän häirittee. Itse olen mallia hoikahkot jalat ja kädet mutta mahassa löytyy. Gustafssonia löytyy Citymarketista ja näytti olevan runsaasti isojakin kokoja.
Kiitos, Jutan mallisto pitää tsekata! Mä olen kans mallia hoikat jalat, iso vatsa, isot rinnat, leveät hartiat. Ap
Itsellä on sellaset tiukat juoksuhousut, varmaan h&m tai jotain ja sitten pistän vaan ihan normaalin topin tai t-paidan päälle. Tarpeeks isoja urheilurintsikoita, jotka oikeesti tukee, en oo löytäny. Siis rintojen koon mukaan tarpeeks isoja, vaatekoon mukaan riittäis kyllä.