Mieheni on 46-vuotias. Hänestä on hyvää vauhtia tulossa ...
vanha.
Ei enää liiku, niinkuin ennen. Kaveri kävi kylässä ja vertailivat vaivojaan ja sairauksiaan. Maha pömpöttää. Spontaanius kadonnut.
Kommentit (16)
Vuodet vierivät. Niin käy kaikille, ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vuodet vierivät. Niin käy kaikille, ennemmin tai myöhemmin.
Lol mä en kyllä koskaan tuu oleen tollanen säälittävä raihnanen vanhus. YOLO
kilu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vanha.
Ei enää liiku, niinkuin ennen. Kaveri kävi kylässä ja vertailivat vaivojaan ja sairauksiaan. Maha pömpöttää. Spontaanius kadonnut.
Ootko kattonu peiliin viime aikoina.Jos syy onkin sinussa.
No, kyselen lenkille mukaan mutta hauskempaa katsella älypuhelinta ilmeisesti. Ja aina on jotain, lonkka kipee, käsi kipee, liian pitkä työpäivä (teen itse yhtä pitkiä mutta hänen työ on raskaampaa hänen mielestään ainakin), närästää, paskattaa. Mitä milloinkin. Kuka tollasta jaksaa enää edes pyytää.
Miehillä vanhenemisen testovajaus tekee tuollaista, ne tavallaan ukkoutuu, naisille ei käy sitä niin pahasti, niin siksi se mies tuntuu väsyneeltä ja vanhalta.
Voisit kokeilla laittaa sun miestä lääkärille, sen testotasot voisi mitata, jos ne on alhaalla, niin hoito voisi saada sen pirteäksi taas.
Pitääkö ao:n mielestä mennä samanlaisissa tuulipuvuissa lenkille tai yhdessä joka paikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ao:n mielestä mennä samanlaisissa tuulipuvuissa lenkille tai yhdessä joka paikkaan?
No ei todellakaan pidä.
Mutta olisihan se kiva edes joskus. Minä menen kyllä lenkille ja salille ja osaan puhua muutakkn kuin vaivoista. Joka aamu alkaa miehellä sillä kuinka jotain paikkaa kolottaa.
Ja sitten nää palstan +45v. papat luulee olevansa kiinnostavia 16-18-vuotiaiden mielestä...
Miehesi tarvitsee nuoren ja raikkaan naisen elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Omaishoitajaksi?
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma tyytyväinen elämäänsä.
No jos haluaa tuollaista puolikasta elämää, ilmna mitään "seikkailua" tai yritystä. Ei mitään haaveita tulevaisuudesta tai kehittämistä. Olla vaan. Meneehän se aika niinkin.
Mä en vaan jaksa sellaista. Mutta mä elänkin omaa elämääni aika pitkälle jo.
Mun mies on 7 vuotta sun miestäsi vanhempi, eikä ole raihnainen ollenkaan. Syö terveellisesti, fyysinen työ, kuntosalia, lenkkeilyä, riittävät yöunet ym. Eipä ole läskiä vatsassa, eikä muuallakaan.
Elämä on valintoja.
Mitäs valitsit itseäsi reilusti vanhemman.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi kukaan nuori ja raikas haluaisi pappautuvaa miestä hoidettavaksi? Itsekään en mikään nuori ole, 34v., mutta en ottaisi noin vanhaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 7 vuotta sun miestäsi vanhempi, eikä ole raihnainen ollenkaan. Syö terveellisesti, fyysinen työ, kuntosalia, lenkkeilyä, riittävät yöunet ym. Eipä ole läskiä vatsassa, eikä muuallakaan.
Elämä on valintoja.
Koetko että on sinun valintasi että
miehesi on tuollainen?
Olemme olleet yhdessä 21 vuotta joista viimeiset 2-3 vuotta ollut tällaista pappaantumista. Mikä se valinta nyt sitten on josta puhut? Mieheni valinta jäädä sohvaperunaksi vai minun valintani, joku, mikä?
Ootko kattonu peiliin viime aikoina.Jos syy onkin sinussa.