Ensi viikolla silikonit julkisella puolella!
Olen kärsinyt koko aikuisikäni pienistä tubulaarisista rinnoista. Reilu puoli vuotta sitten uskaltauduin lääkäriin ja ensi viikolla edessä korjausleikkaus veronmaksajien piikkiin. Sen jälkeen 6-8 viikon PALKALLINEN sairasloma. Todellakin on lottovoitto syntyä Suomeen, varsinkin jos on sattunut saamaan näin järkyttävän rumat rinnat. Netflixin saikulle joudun maksamaan itse, mutta eipä kotona makoillessa paljon muita menoja ole.
Iso kiitos kaikille osallisille!
Kommentit (11)
Laita ennen ja jälkeen kuvat tänne niin voidaan olla muutenkin osallisina onneesi
Ihanaa, olen todella iloinen puolestasi. Turha tuomita, jos ei ole itse ollut samassa tilanteessa. Sain itse silikonit 2 vuotta sitten rintojen vakavan eriparisuuden vuoksi.
Olen ikuisesti kiitollinen kirurgille, joka otti tuskani tosissaan. Siitä alkoi pitkä matka kohti itseni hyväksymistä. Tsemppiä!
Se on sairausloma eikä sairasloma.
Saako julkisella päättää rintojen koon ja saako esittää toiveita että tekevät oikein kauniin pyöreät ja seksikkäät? Tuleeko yhtä laadukasta jälkeä kuin yksityisellä?
Henkisesti varmaan ollut vaikeaa elää rumien tissien kanssa joten toivottavasti loppuelämäsi on onnellinen jos se on vain tisseistä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Se on sairausloma eikä sairasloma.
Joskus se on kumpaakin.
No pics, tämä ei ole mun tissikuvaketju.
En tiedä kuinka isot pallot julkisella olisi saanut tehtyä kun omaan kroppaan ei sellaiset sovi. Katsovat myös henkilön koon mukaan.
Omat tissit ovat sen verran vaikeat leikattavat että parhaat kirurgit itseasiassa löytyvät julkiselta puolelta. Heille näitä tapauksia tulee suhteessa enemmän.
Uskon että olen jatkossa onnellinen myös alasti, nykyään olen hävennyt alastonta vartaloani ja vältellyt tilanteita joissa joutuu riisumaan muiden edessä.
Mä taas pääsisin roikkuvien lollojeni kohotukseen ja pienennykseen, mutta en ole vielä uskaltanut mennä. Rintaleikkaukset ovat isoja leikkauksia, jonka jälkeen on pitkään todella kipeä ja arpienkin vaalenemiseen voi mennä vuosia.
Ei täydelliset mutta kelpaa kirjoitti:
Ihanaa, olen todella iloinen puolestasi. Turha tuomita, jos ei ole itse ollut samassa tilanteessa. Sain itse silikonit 2 vuotta sitten rintojen vakavan eriparisuuden vuoksi.
Olen ikuisesti kiitollinen kirurgille, joka otti tuskani tosissaan. Siitä alkoi pitkä matka kohti itseni hyväksymistä. Tsemppiä!
Onnea sinullekin tavallisten tissiesi johdosta!
Ap
Pic or it didn't happen!!