Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten pitäisi käyttää tekopartaa ja tekokulmakarvoja ja rintakarvoja ja ottaa ne aina illalla pois ennen nukkumaanmenoa, kuten naisetkin tekevät meikille

Vierailija
11.05.2017 |

Sitten aamulla taas parta ja kulmakarvat takas naamaan ja vähän irtokarvoja näkymään avonaisesta paidankauluksesta. Eikä miehiä vois syyttää huijaamisesta.

Jos joku nainen syyttäis, niin hänelle vois sit vaa sanoa, että:" no huijaathan säkin...meikin kanssa nimittäin".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen huijaa vain meikeillä, vaan kaikenmaailman jatkeilla, on hiusten- ja ripsienpidennystä, push up-rintsikoita- ja alkkareita...

Vierailija
2/7 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että mieheni käyttää jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäisi lopettaa tupeepäisten miesten pilkaaminen, kun eivät miehetkään pilkkaa meikkaavia naisia.

Vierailija
4/7 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi rintakarvat >_< Partakin pistelee inhottavasti.

Vierailija
5/7 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokes on you, olen mies ja meikkaan joka päivä.

Vierailija
6/7 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen huijaa vain meikeillä, vaan kaikenmaailman jatkeilla, on hiusten- ja ripsienpidennystä, push up-rintsikoita- ja alkkareita...

Totta muuten tämäkin. Mies voisi jatkaa listaansa myös nämä asiat meikin lisäksi. 😉 Ap

Vierailija
7/7 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sen mukavampaa, oikein nautin siitä, että ihmiset kadehtivat muka seksikästä vartaloani vaikka kaikki onkin oikeasti pelkkää valetta. Mutta mitenpä he saisivat koskaan sitä selville? Jokainen mies on olevinaan liian ruma tai lyhyt laiselleni kaunottarelle, vaikka oikeasti en halua paljastaa kenellekään että olen ruma ja lauta, ja olen erittäin tyytyväinen elämäntapaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän