Nainen, onko totta, että joillakin miehillä (harvinaisuus) on panokatse?
Eli katse, joka saa sinut kiimaan. Tiedät hänen katseestaan, että hän haluaisi panna sinua. Hänen katse saa myös sinut todella kiimaan.
Onko tällaista?
Kommentit (17)
Panokatse on miehillä, jotka pyörittelevät naisia miten sattuu ja tuosta vaan. Alfauroksia. EVVK.
Kaikilla miehillä on tuo panokatse.
Mutta se on mukava vain omalla miehellä, koska se muistuttaa niin paljon sellaista murhanhimoista katsetta.
Se on sellainen laajentuneet pupillit, ja totaalinen fokus suhun, intensiivistä jne.
Olen sitä mieltä, että jokaisella miehellä ja naisella on tämä katse, kun se himottu kohde on vastapäätä.
Tämähän on se katse myös, joka on häirintää, kun se vastapuoli ei halua itse ko. haluajaa. Silloin se voi tuntua iljettältä, uhkaavaltakin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on mukava vain omalla miehellä, koska se muistuttaa niin paljon sellaista murhanhimoista katsetta.
Se on sellainen laajentuneet pupillit, ja totaalinen fokus suhun, intensiivistä jne.
Se on se saalistajankatse. Mun miehellä on siniset silmät, joista näkee tosi hyvin se, kuinka ne tummuvat. Saa polvet notkumaan vielä yli kymmenen vuoden jälkeenkin 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se saalistajankatse. Mun miehellä on siniset silmät, joista näkee tosi hyvin se, kuinka ne tummuvat. Saa polvet notkumaan vielä yli kymmenen vuoden jälkeenkin 💕
Joo, mun miehellä on sama, vaaleat silmät, jotka muuttuu melkein mustiksi.
Ja muistuttaa tosiaan jotain vaanivaa petoeläintä se koko olemus ja energia silloin. Itse saatan alkaa jännittää niin paljon, että alan naureskella hermostuneena.
Vieraalla ihmisellä tuo energia, eleet ja katseet on tosi pelottavia mun mielestä, omalla miehellä vain uskomattoman kiihottavaa.
Vai tummuvat. Ottakaa videolle. Kuulostaa siltä että pupillit laajenevat. Muu osa silmästä ei noin vain yhtä-äkkiä tummu. Lääkäriin jos noin tapahtuu muuten kuin pupillien laajetessa.
Kilttimies saa aina jäädä katsomaan vierestä kun jännämies tulee paikalle ja ottaa naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vai tummuvat. Ottakaa videolle. Kuulostaa siltä että pupillit laajenevat. Muu osa silmästä ei noin vain yhtä-äkkiä tummu. Lääkäriin jos noin tapahtuu muuten kuin pupillien laajetessa.
Juurihan tuossa aikaisemmin puhuttiin pupillien laajentumisesta, joten siihen viitattiin silmien tummumisella, tietäisit jos osaisit lukea pätemisen sijaan....
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies saa aina jäädä katsomaan vierestä kun jännämies tulee paikalle ja ottaa naisen.
Et kyllä saa jäädä katsomaan. Sori vaan, ei yleisöä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, tosikko. Mutta nopeasti laajenevat pupillit saavat silmät näyttämään siltä, kun ne tummuisivat.
No tottakai on panokatse. Samalla miehellä, elämäni rakkaudella on myös ääni, jolla saa minut kiimaan. Sellaista kiihkoa en ole kokenut ennen enkä jälkeen tämän miehen.
Mieheni pettäessä minua hänen tyttöystävänsä (toisen miehen vaimo ja kahden pojan äiti) kirjoitteli miehelleni tuosta aiheesta. Oli varmaan kiihottavaa tosiaan. Panna laivan hytissä samalla kun omat puolisot (jostain syystä kinkku käytti usein tuota sanaa) odottelivat hyväuskoisina kotona.
Kyllä on! Yksi tällainen ihminen katsoi minua 12 vuotta sitten ja edelleen jos nään hänet, tiedän heti mitä hän ajattelee (hän tietää myös mun ajatellen samaa) ja saa minulta jalat alta sillä sekunnilla.. voi sitä kiihkon huumaa!
Kyllä, se on menoa sitten, kun se katse on. Se jotain niin intensiivistä, etten ollut ennen tiennyt olevankaan ennen kuin nykyisen mieheni tapasin. 15 vuoden jälkeenkin noita tulee, ei tosin niin usein kuin aiemmin.
Kyllä