Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Laitoin sormukset nimettömään ja nyt en saa niitä pois!

Vierailija
11.05.2017 |

Olen lihonut 20kg siitä kun 2007 kihlauduttiin ja mentiin naimisiin.

Nyt sitten ajettelin olla romanttinen ja pöljä tungin sormukset nimettömään eivätkä ne lähde pois. En nyt viitsi soittaa 112 ja sormi oli aluksi sininen, nyt punainen.

En saa sormuksia pois. Mitä teen?

On jo kokeiltu saippuaa ja voita.

Tietääkö joku tahoja, joilla olisi vehkeet leikata sormukset poikki tai mitään? Kiire!

Ja joo, heti huomenna alan laihduttamaan aggressiivisesti! Voi helvetti kun olen tyhmä!!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä käsi ylhäällä pitkän aikaa, ja uita sitten ruokaöljyssä.

Vierailija
2/14 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kulhoon jääkylmää saippuavettä. Kksi sinne ja alat kokeilla, milloin sormi on supistunut kylmästä vedestä sen verran että sormukset irtoaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin myös varmuudeksi päivystykseen. Ettei käy niin että kehittyy veritulppa, ja kun saat sormuksen pois niin kulkeutuu vaikka keuhkoihin.

Vierailija
4/14 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pujota joku vahva ohut lanka (esim karhunlanka jos on) sormuksen ja sormen väliin, vaikka neulalla vetämällä ja pyöritä sitten langan avulla sormus pois sormet, kylmä vesi ja saippua lisäavuksi..

Vierailija
5/14 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavalleni jäi sormus sormeen ja kotikonstein se ei lähtenyt pois.  Kävimme päivystyksessä ja hoitaja leikkasi sen jollain ihme leikkurilla kahteen kappaleeseen.

Vierailija
6/14 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sait sormukset sormeesi, saat ne sieltä myös pois. Pää kylmänä, kylmä suihku ja öljyä kehiin, jos muu ei auta. Älä hiero sormea, ettei se turpoa. Älä syö mitään ennen kuin saat nuo pois.

Vierailija
7/14 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt pitänyt kättä ylhäällä ja yrittänyt. Mutta ei. Itken täällä ja yritän. Hieron sormea. Pelkään että kuolen. Ja tuo veritulppajuttu! Voiko se olla totta?

Mies sanoo vain että ei saa itkeä.

Vierailija
8/14 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile lankaa se auttaa

Vierailija
9/14 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hiero sitä, anna olla ainakin pari tuntia rauhassa että turvotus laskee. Sitten voi taas yrittää, mutta älä jatka pitkään jos ei tuota tulosta tai turpoaa taas.

Mulla turposi loppuraskauden aikana sormet hurjasti ja sain sormukset pois lankatempulla: Kierrä hammaslankaa tiukasti sormen ympärille ylhäältä alaspäin kohti sormusta, pujota pää sen ali ja langasta vetämällä liikuta se varovaisesti pois. Sattuu vähän ja näyttää aika häijyltä mutta toimii!

Vierailija
10/14 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metalli laajenee lämmetessään.

Vierailija
11/14 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt pitänyt kättä ylhäällä ja yrittänyt. Mutta ei. Itken täällä ja yritän. Hieron sormea. Pelkään että kuolen. Ja tuo veritulppajuttu! Voiko se olla totta?

Mies sanoo vain että ei saa itkeä.

Ei, ei, älä missään nimessä hiero sormea! Se turpoaa entisestään, jos hierot sitä. Jääkylmän veden alle jokisikin ajaksi. Sitten öljyä tai liukkaria. 

Vierailija
12/14 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Olen nyt ohjeidenne mukaisesti viilettänyt kättä käsi ylhäällä ja akuutit oireet häipyivät. En saanut sormuksia pois, mutta sormen verenkierto vaikuttaa nyt normaalilta. Sitten ei kun laihduttamaan.

Kiitos mammat, aavee ei koskaan petä! Love you all!

Vierailija
13/14 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä vielä

Sormusten vieressä on vielä arka alue, on violetin punainen ja pistelee kun siihen koskee.

Vierailija
14/14 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt jonnekin päivystykseen siitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi