Eiiih! Ostin "akateemisen" lisenssin, eikä enää saa peruttua!
En huomannut tuotenimessä olevaa "ACAD"-tekstiä ennen kuin olin jo maksanut. Pystyykö ostoa perumaan, vai pitääkö odottaa että se saapuu tänne ja sitten ruveta palauttamaan sitä?
Kommentit (14)
Et kerro mikä kauppa, onko suomalainen vai muu jne.
Vierailija kirjoitti:
Et kerro mikä kauppa, onko suomalainen vai muu jne.
Juuu sori Veikon kone
Olisiko mitään jos ottaisit yhteyttä yritykseen? Ihme uusavuttomuutta.
Mutta miten se vahvistetaan että tuleeko ohjelmisto "akateemiseen" käyttöön? Se kuitenkin sisältää tod.näk. vain serial numberin. Mutta luulisi, että se jotenkin varmistetaan? Ja sisältyykö opiskelijana olo siihen akateemiseen käyttöön? Siis yleensähän nää varmistetaan ennen tilausta, nyt ei mitään. En keksi miten se voisi tapahtua jälkeenpäin
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mitään jos ottaisit yhteyttä yritykseen? Ihme uusavuttomuutta.
En halua ottaa yhteyttä ennen ku tiedän varmasti, onko ohjelmisto todella käyttökelvoton akateemisena versiona, ks. .ylläoleva viesti. En kuitenkaan pommita kauppaa kysymyksillä, harvoin osaavat vastata. Googlailen myös tässä samalla, mutta ei tuota tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Jospa soittaisit kauppaan...
Eihän ne tiedä, miten ohjelmisto varmistaa käyttäjän akateemisuuden. Ihmettelen, miten se tapahtuu, jos sitä ei myyntivaiheessa tarkisteta.
up