Nainen, milloin tunnet olosi kaikkein seksikkäimmäksi?
Kun työviikko ja perjantain treeni on mennyt nappiin, äly ja kroppa on rasitettu ja tyydytetty, ja kiitosta on tullut. Illalla hyvää musaa, lasi viiniä meikatessa ja kivat, kroppaa hienovaraisesti korostavat vaatteet alle ja päälle ja suosikkituoksua ihan pikkuisen ja sitten ulos kamujen kanssa tanssimaan. Silloin olen niin itsevarma, niin tyytyväinen itseeni, että se ei voi olla näkymättä jos joku kundi haluaa tsekata. :)
Kommentit (6)
Kun on punaiset posket ja siemenet sisällä.
Kun pieraisen ja jöötään oikein kunnolla, vedän herkkuja napaan tai istun hellemekossa pihan keinuissa ja ruokin naapuruston pikkulintua. Paitsi jos naapurin pervo pappa kurkkii ikkunasta, milloin mekon alta vilahtaa tuulessa, sillon tekis mieli heittää mädäntyneet kananmunat sen ikkunaan sen sijasta että vien roskiin..
Alasti avomieheni edessä. Tapa jolla se mua katsoo ja koskettaa saa mut tuntemaan oloni maailman seksikkäimmäksi naiseksi.
Myös lomamatkan loppupuolella, ruskettuneena lempibikineissäni tunnen olevani seksikäs.
Tunnen itseni jossain määrin seksikkääksi lähes aina, mutta kaikista eniten silloin kun joku ihana ja kuuma mies kourii kaikkialta, ottaa kaulasta kiinni ja vie sänkyyn.
Siinä hetkessä juuri ennen seksiä se lataus on niin mieletön ja tunnen itseni joksikin jumalattareksi.:D
Mustissa treenitrikoissa menossa salille, hyvä fiilis!
Kun olen nuoltavana :)