Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä tahdon kokeilla aina kaikkea uutta, mies taas on kaavoihin kangistunut. Jatkuvia riitoja. Miten muilla toimii?

Vierailija
11.05.2017 |

Minä inhoan ruutiineja ja etsin koko ajan uusia tapoja tehdä asioita. Kokeilen erilaisia harrastuksia, tahdon matkustaa aina eri paikkoihin, kaupassa kokeilen uutuudet, kokeilen uudenlaisia reseptejä jatkuvasti jne. Mies taas on todella kaavoihin kangistunut ja tahtoo tehdä asiat aina kuten ne on ennenkin tehty. Hänellä siis on monesta asiasta ne sellaiset kestosuosikit, jotka valitsee aina. Nykyään elämämme on pelkkää riitelyä tämän luonne-eron takia. Emme voi edes iltalenkille mennä rauhassa, kun miestä ärsyttää minun kokeilemani uudenlaiset treeniohjelmat, uudet treenivarusteet, sykemittarit tmv, puhumattakaan siitä, kun en tahdo mennä sitä miehen suosimaa samaa iänikuista reittiä joka kerta.

Aikoinaan mieheni omien sanojensa mukaan rakastui siihen, miten jännittävä olin ja toin hänen elämäänsä uutta potkua. Tuolloin vielä sain hänet jotenkuten suostuteltua kokeilemaan uusia asioita. Nykyään hän tuntuu suorastaan vihaavan minussa tätä piirrettä, johon aikoinaan rakastui, joten olen todella hämmentynyt. Eroko on enää ainoa vaihtoehto? Sekin kuulostaa naurettavalta näin pienen asian takia. Kiinnostaisi kuulla, onko teillä parisuhteissa tällaista luonne-eroa, vai oletteko molemmat joko spontaaneja tai rutiinien rakastajia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa ryhmäseksiä, varmasti mieskin innostuu. Saatte uuden, yhteisen harrastuksen.

Vierailija
2/2 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla