Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajan äitienpäivä

Tuomenkukka
10.05.2017 |

Yksinhuoltajaäidit, miten juhlistatte äitien päivää?
Minulla on ensimmäinen äitienpäivä eron jälkeen ja haluaisin päivään jotain ihanaa ja erityistä tämän arkisen puurtamisen vastapainoksi...
Lapsi on pieni, varmaan jokin päiväkodin askartelu on lahjaksi tulossa ja saa varmasti tipan linssiin.
Mutta jotain, lapsen kanssa, mukavaa ja erityisestä toivoisin tämän uuden äitiyteni juhlistamiseksi (isä siis oli todella sitoutunut eroon asti, nyt ei häntä paljoa näy, arki on siis todella muuttunut).

Ja kyllä, iloitsen äitiydestäni ja lapsestani joka päivä ja hänen läsnäolonsa on se suurin lahja. Ja kaikki eivät juhli äitienpäivää, ei tarvitsekaan.
Mutta minä haluaisin juhlistaa, vähän taputtaa itseäni olkapäälle, että olen selvinnyt ja olen ihan hyvä äiti - miten?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää ravintolassa syömässä.

Vierailija
2/4 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään yleensä ravintolassa ja ostetaan kakku tms kotiin. Usein olen ostanut itselleni myös leikkokukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ostaa itselles joku ihana lahja. Hajuvesi, kirja,,,

Vierailija
4/4 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko ja parinkaveria on myös yksinhuoltajia. Me tehdään yleensä lapsen kanssa jotain kivaa päivemmällä ja illemmalla syödään tai mennään piknikille yhdessä näiden äitikavereiden ja kaikkien lasten kanssa. Nämä ystävät ja sisko ovat myös tukiverkko eli tavallaanhan me ollaankin perhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän