Mies 29v + 3v miettii; näkymättömyys baarissa
Olin vasta baarissa ja samaan tilaan tuli kaksi nuorta naista, joista toinen sanoi jotain tyyliin "vau täällä ei ole ketään!" ja hetken päästä jompikumpi sanoi vielä "täällä on vain kaksi ihmistä!", vaikka varmasti näkivät minun olevan siellä. Myöhemmin juttelin vielä toiselle euroviisujen semifinaalista ja tämä nainen katsoi minua jotenkin epäuskoisesti ja kysyi katsonko minä niitä; ikään kuin se olisi jotenkin absurdia ja naurettavaa.
Tuo ei ole ensimmäinen kerta, kun en ole ollut olemassa baarissa. Joskus olen kyllä vastannut sarkastisesti (mutta en vihamielisesti) tuollaiseen "vau ollaan yksin täällä!" kommenttiin.
Onko muilla tuollaisia kokemuksia?
Kommentit (12)
anaalihamsteri kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ajatuksia?
PEPPUILLAANKO? <3
On kokemusta tuollaisesta, mutta silloin olen keskittynyt omiin asioihini enkä huomioi naisia mitenkään. Uskon että se on win-win tilanne.
Olisitpa kaivanut ison lerssisi esille, katsonut kelloa, haukotellut ääneen ja kävellyt ulos.
Minä taas olen monesti miettinyt miksi Mies 29v + 1 veen oma ikä ei ollenkaan nouse vaikka lapsi näemmä jo 3-vuotias :) Mikset muokkaa nimimerkkiä ettei tarvi otsikkoon kirjoittaa lapsen päivitettyä ikää?
Jos sanon baarissa kaverilleni, että "täällähän ei ole ketään" en tarkoita kirjaimellisesti, että olemme kahdestaan huoneessa, vaan sitä, että baarissa ei ole juuri ketään. Kaveri ymmärtää tarkoitukseni, vaikka paikalla saattaisi olla lisäksemme muutama muu henkilö, mutta baariin mennessä olettaa paikalla olevan useita kymmeniä henkilöitä.
"täällä on vain kaksi ihmistä" ei varmaankaan tarkoittanut heitä kahta vaan teitä muita.
Mutta sinuahan kiinnostaa vain miesten uroteot ja sankaruus. Mihis ne katoavat aina omassa elämässäsi? Etkö olekaan mahtava urho kuten uhoat?
Vierailija kirjoitti:
Jos sanon baarissa kaverilleni, että "täällähän ei ole ketään" en tarkoita kirjaimellisesti, että olemme kahdestaan huoneessa, vaan sitä, että baarissa ei ole juuri ketään. Kaveri ymmärtää tarkoitukseni, vaikka paikalla saattaisi olla lisäksemme muutama muu henkilö, mutta baariin mennessä olettaa paikalla olevan useita kymmeniä henkilöitä.
Aspergerit ottaa kaiken kirjaimellisesti. Ja analysoi kaiken palasiksi. Sitten ihmettelevät kun ei seuransa kelpaa.
Oliko 3-vuotias hoidossa sillä aikaa vai otitko hänet baariin mukaan?
Ajatuksia?