Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten on vaikea kestää seksuaalista nautintoa?

Herrasmies
10.05.2017 |

Ihmettelen miksi naisille tuntuu olevan vaikea kestää seksuaalista nautintoa. Jos mies haluaisi rakastella todella pitkään ja nautinnollisesti, niin päämääränä tuntuu olevan housut pois ja hommiin, kahville pitää päästä nopeasti.

Jos esileikki kestää vaikka vain puoli tuntia niin kärsivällisyys loppuu, puhumattakaan itse rakastelusta., joka pitää hoitaa tehokkaasti. Ei puhettakaan pitkistä nautinnollisesta yhdessäolosta.

Onko naisten vaikea keskittyä seksuaalisuuden tuomaan nautintoon, johon kuuluu muutakin kuin vain itse yhdyntä. Esileikki, hieronta, hyväily, eri rakasteluasennot, yhteinen nautinto jne.

Onko kyse heikosta itsetunnosta vai eikö naiset ole sinut oman ruumiinsa ja seksuaalisuutensa kanssa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten on mahdotonta olla yleistämättä?

Ilmeisesti sinun kohtaamasi nainen ei sitä nautintoa sinun kanssasi saa, kun häntä ei homma kiinnosta. Olen pahoillani hänen puolestaan.

Vierailija
2/3 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietysti pitäisi yleistää mutta kyse ei ole vain yhdestä naisesta vaan laajemmasta otoksesta, eikä myöskään vain allekirjoittaneesta.

Luulen MONILLA naisilla olevan sen verran huono itsetunto, että eivät osaa heittäytyä täysillä nauttimaan omasta ruumiistaan. Naisten lehdet, mainokset jne. ovat täynnä laihoja "täydellisiä?" yms. naisia ja kun JOKU nainen katsoo peiliin eikä kuvanne vastaakaan ihannetta vaan siellä sun täällä löytyy "vikaa" niin masennutaan, vaikka itse naisessa ei olisikaan mitään "vikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kyllä itse juuri tuollaisia pitkiä rakastelusessioita sekä kiusoittelua. Rakastan myös hurjasti tuottaa nautintoa miehelle . Kai meitä on moneen junaan. Karkea yleistys on aloitusviesti onneksi