Onko elämäsi mielekästä? Nautitko lähes joka päivästä?
Mä nimittäin tykkään mun elämästä. Tuntuu että olen enimmäkseen tehnyt sellaisia valintoja, joiden kanssa on hyvä elää ja jotka ovat tuoneet minut tähän tilanteeseen, jossa koen elämän mukavaksi. En tarkoita että elämäni olisi mitenkään "kiiltokuvamaista", että rahaa olisi kuin roskaa tai että minulla ei olisi mitään vastoinkäymisiä tai ongelmia elämässäni. Mutta musta tuntuu että täällä on kivaa. Pelkään kuolemista sen vuoksi, että harmittaisi jos tämä kaikki jäisi kesken :)
Kommentit (11)
Koen elämäni mielekkääksi ja jokaiseen päivään sisältyy riittävästi myös nautintoa. Aina ei ole ollut näin, ja sen takia saan extrailoa siitä, että nyt näin on.
Vierailija kirjoitti:
Kiva aloitus! Mukava joskus lukea, että joku on oikeasti tyytyväinen ja onnellinen ihan tavalliseen elämään. Mulla on ihan samanlainen tunne. Teen työtä, josta pidän ja jossa olen hyvä. Ei ole taloudellisia vaikeuksia, vaikken rikas olekaan. Saan harrastaa mitä haluan, maailma on täynnä mielenkiintoisia asioita, jotka odottaa tutkimista. On kirjoja ja taidetta ja uusia elämyksiä ja paikkoja, joissa en ole käynyt. Yritän pitää hyvää huolta itsestäni, etten sairastuisi, ja jaksaisin nauttia tästä kaikesta. Kiva että mulla on just tämä elämä!
Joo, mulla on myös monta mielenkiinnonkohdetta, eri liikuntalajeja, kirjoja, käsitöitä ja pihahommia (asun omakotitalossa). Mulla on nytkin pari kirjaa kesken jotka haluaisin lukea, mutta en ehdi kun on kaikkea muutakin kivaa! Positiivinen ongelma siis :) Ja täytyy osata nauttia kun kaikki on hyvin. Koskaan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaa. Eikä kannata sitä etukäteen liikaa murehtiakaan.
t.ap
Vihaan jokaista päivää täällä tuppukylällä kun ei oo töitä, ei voi opiskella koska ei ole oppilaitosta lähellä, ihmiset kyylää ja puhuu pahaa toisistaan. Olen myös nyhverö joka ei uskalla muuttaa pois :/
Vierailija kirjoitti:
Vihaan jokaista päivää täällä tuppukylällä kun ei oo töitä, ei voi opiskella koska ei ole oppilaitosta lähellä, ihmiset kyylää ja puhuu pahaa toisistaan. Olen myös nyhverö joka ei uskalla muuttaa pois :/
Mä oon kans aina ollut vähän nyhverö :) Oon kuitenkin tiedostanut sen näin vanhemmiten (olen 29), ja pyrkinyt kehittymään vähän vähemmän nyhveröksi, vaikka se onkin ollut epämiellyttävää ja vaikeeta. Joskus kun menet omalle epämukavuusalueellesi, uskallat rohkeasti, niin lopussa kiitos seisoo.
t.ap
Elämäni ei ole mielekästä, siitä huolimatta joka päivässä on jotain mukavaa. Vaikka negaa onkin paljon enemmän.
Sillon kun ei ole mitään stressiä osaan elää hetkessä. Elän hyvin vaatimatonta ja pientä elämää. Olen kuitenkin tyytymätön itseeni ja elämääni yleisesti, masennusta havaittavissa. Mutta se on ollu mulle arkipäivää jo iät ja ajat. Kaikkeen sopeutuu... tosin heti kun joku asia stressaa on vaikea rentoutua. Ryyppään aika paljon. Pelaan videopelejä. En näe mitään tulevaisuudessa. Mutta tämä hetki on ainoa, mitä on :)
Vierailija kirjoitti:
Sillon kun ei ole mitään stressiä osaan elää hetkessä. Elän hyvin vaatimatonta ja pientä elämää. Olen kuitenkin tyytymätön itseeni ja elämääni yleisesti, masennusta havaittavissa. Mutta se on ollu mulle arkipäivää jo iät ja ajat. Kaikkeen sopeutuu... tosin heti kun joku asia stressaa on vaikea rentoutua. Ryyppään aika paljon. Pelaan videopelejä. En näe mitään tulevaisuudessa. Mutta tämä hetki on ainoa, mitä on :)
Tuo on kyllä viisaasti sanottu ja totta, että tämä hetki on ainoa mitä on :)
t.ap
Kiva aloitus! Mukava joskus lukea, että joku on oikeasti tyytyväinen ja onnellinen ihan tavalliseen elämään. Mulla on ihan samanlainen tunne. Teen työtä, josta pidän ja jossa olen hyvä. Ei ole taloudellisia vaikeuksia, vaikken rikas olekaan. Saan harrastaa mitä haluan, maailma on täynnä mielenkiintoisia asioita, jotka odottaa tutkimista. On kirjoja ja taidetta ja uusia elämyksiä ja paikkoja, joissa en ole käynyt. Yritän pitää hyvää huolta itsestäni, etten sairastuisi, ja jaksaisin nauttia tästä kaikesta. Kiva että mulla on just tämä elämä!