Soitteleeko lehtimyyjät teille jatkuvasti?
Mulla salainen numero, mutta jostain A-LEHDET ovat sen onkineet. Pommittavat jatkuvalla syötöllä. Aina kun estän numeron, niin taas soitetaan uudesta numerosta (onneksi alku sama niin tietää jo. Ei auta vaikka oon sanonu, että mulla suoramarkkinointi kielto.
Kommentit (12)
Koeta vaan tottua. Kannattaa myös tilata niitä lehtiä. Palstalla patistetaan kaikkia työttömiä puhelinmyyntihommiin, joten pakkohan niiden on soitella kaikille. Eihän siitä mitään tule, jos numeroita laitetaan salaisiksi. Itse olen kyllä sitä mieltä, että puhelinmyynti s**tanan keksintö.
Muutaman kerran vuodessa soittelevat. Oikeestaan enemmän soittoja tulee jostain markkinointitutkimuksista yms. Niille sanon aina, että ajan autoa, en voi puhua, heippa (kerran vieressä istuva repesi nauramaan kun todellisuudessa istuin bussissa). Sitten tallennan numeron enkä vastaa enää. Suora ei menee harvoin perille.
Myyjille sanon heti että mulla on maksuhäiriömerkintä. Puhelu loppuu siihen, jotkut lyövät jopa luurin korvaan. Ei mulla oikeasti mitään merkintää ole.
Ei soittele. Olen Robinson-rekisterissä, on suoramarkkinointikielto, puhelinnumero on salainen, eikä sitä ole jaettu mihinkään, lisäksi osoitteeni on salainen, niin ei tule henkilökohtaista mainospostiakaan...
Soitteleehan ne kerran pari viikossa.
Lopetan puhelun heti, aina samalla tavalla. Kysyn:
-Kuka siellä? Myytkö sä jotain?
-Tämä on itseasiassa tutkimus. Kuuntelehan...
-Eieiei! Mulla ei oo aikaa!
ja luurit. Toimii.
Eipä tosiaan ole lehti- tai liittymäkauppiaat pommitelleet riesaksi asti. Vakuutusfirmasta soitettiin taannoin, mutta se oli vain hyvä, koska olin jo suunnitellut kilpailuttavani vakuutukset, mutten ollut saanut toimeksi.
Olen puhelinmyyjä väliaikaisesti, koska en ole löytänyt vielä "oikeita töitä". Haluaisin vain sanoa sen,että se markkinointipuhelu ei ole tarkoitettu mitenkään henkilökohtaiseksi loukkaukseksi teille. En huvikseni kiusaa ihmisiä, vaan joudun lukea paperista vastaväitteitä kieltäytymisellenne koska pomo joko seisoo selkäni takana osoittamassa paperia tai kuuntelee puhelua toimistossaan. Parhaita asiakkaita ovat ne jotka lyövät suoraan luurin kiinni, niin minun ei tarvitse aloittaa lukemaan sitä tönkköä litaniaa :D
Soitteleehan ne. Toisinaan on viikko taukoa, eikä tule yhtään puhelua.
Tässä maaliskuussa oli joku henkilökohtaisen häirinnän kampanja menossa, että hei soitetaan kaikki tolle muijalle, vaikka sille se lehti jo tulee!
Eli myivät ihan hulluna kotivinkkiä, vaikka olen tilaaja. Seitsemän tapausta soitti ja yritti myydä hyvään hintaan. Öö, mä olen tilaaja! Ai, pahoittelut hyvää keväänjatkoa sanoi kuusi ja seitsemäs sitten sanoi: "oletko aivan varman?" Olen. "vai oletko kotilieden tilaaja? nämä voivat mennä sekaisin." Siinä vaiheessa alkoi höyrynousta, että voin lähettää sulle kuvan uusimmasta ja toisekseen tämä vänkääminen ei auta sun asiaas yhtään, moikka. Menin nettiin ja irtisanoin koko paskan, kun asiakasrekisterit ei ole kunnossa. Siitähän alkoi tietty uusi soittorumba...
Mulla on kiellot päällä, muttei sitä tunnuta kunnioittavan. Joten lupaan, etten enää ole ystävällinen yhdellekään puhelinmarkkinoijalle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on se puhelinmarkkinointikielto, ei oo tullu lehtimyyntiä sen jälkeen. Jos joku joskus erehtyy soittamaan niin mainitsen kiellosta ja lopettavat heti.
Samoin. Tosi harvoin enää tulee. Puhelinmyyntikielta ja siitä maininta heti kun mitään kaupataan puhelimitse. Osallistun aika ajoin netissä joihinkin kilpailuihin ja kun niihin pitää laittaa puhnro niin jopa alkaa puhelin soida muutaman kerran. Mutta heti sanon etten osta/tilaa puhelimitse mitään ja kielto on.
Mulla on se puhelinmarkkinointikielto, ei oo tullu lehtimyyntiä sen jälkeen. Jos joku joskus erehtyy soittamaan niin mainitsen kiellosta ja lopettavat heti.