Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hm äitiysvaatteet jotenkin extrapientä kokoa?

Vierailija
10.05.2017 |

Ostin koon M legginsit. Kiristävät ja puristavat.
Olen 163/57. Oonko muka oikeasti L-kokoa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne suhteessa pienempiä mitä muuten siellä on kokoluokitus. Vertaa vaikka äitiysvaatemalliston L-koon paitaa normimalliston samaan kokoon. Niin se äippämalliston paita on selkeästi pienempi. Mutta välillä niissä saattaa olla väärä kokolappukin. Eli ei kannata tuijottaa sitä kokomerkintää.

Vierailija
2/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne oli aika normia kokoa. Jotkut alaosat ehkä vähän naftimpaa. Mutta voihan se olla että h&m mitoitus on vähän mitä sattuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on taas ihan tosi isoja :D normi vaatekoko hmllä on yleensä L mutta äitiysvaatteissa monet L kokoset ihan jäätäviä telttoja :D

Vierailija
4/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sovittanut ollenkaan? Äitiysvaatteet kyllä kannattaa aina sovittaa että ovat varmasti riittävän mukavat päällä.

Vierailija
5/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut yläosat ainakin on aika mammuttimaisia. Mielestäni ne leggaritkaan ei mitään kovin pieniä olleet.

Vierailija
6/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lappua kannata tuijottaa, varsinkaan raskausaikana. Osta sellaisia vaatteita jotka ovat mukavia, eivätkä purista. Kokolapusta viis.

Vierailija
7/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HM äitiysvaatteissa on kai ajatus, että vain vatsa vähän kasvaa ja muuten ollaan samakokoisia. Kyllä musta tuli raskauden aikana väliaikaisesti vähän persevämpi ja reitevämpi. Yleensä käytän s-kokoa, mutta raskauden aikana ostin l-kokoiset äitiyslegginsit hm:ltä. Kai m-koko olisi mennyt, mutta olivat aika tiukat, otin mukavuussyistä hieman väljemmät.

Vierailija
8/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sovittanut ollenkaan? Äitiysvaatteet kyllä kannattaa aina sovittaa että ovat varmasti riittävän mukavat päällä.

No nappasin nopeasti ohimennessä yhdet kympin leggarit matkaan, enkä jaksanut sovittaa.

Tuntuu hassulta, sillä olen oikeastaan vielä tosi tikkujalkainen. Ja vielä ennen raskautta täysin s-kokoa. No, en nyt jää murehtimaan mitään painoasiaa, ja yritän olla välittämättä noista aloituksen alapeukuista (??). Kiinnosti vain noin yleisesti, jos vaikka tilaan kesävaatteita nettikaupasta.

Ap

Vierailija
9/9 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hitossa tuijota sitä kokolappua. Otat silmämääräisesti parit mitkä näyttävät sopivilta ja sovitat. Kävin pari viikkoa sitten sieltä äitiyshousuja hakemassa ja hormonihöyryissäni tai missä lie meinasin purskahtaa itkuun keskellä kauppaa että onko mun perse oikeasti noin leveä kun kokolappua vilkaisin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä