Millainen ISS on kiinteistönhuollon työpaikkana?
Mahdollisuus olisi mennä ISS:lle töihin kyseisiin tehtäviin. Olen kuitenkin epäileväinen, koska ISS:stä en ole ikinä kuullut yhtään mitään hyvää, vaan ihan päinvastoin, mutta kauhutarinat ovat siivous- ja ravintola-aloilta. Voisiko joku kokemusta omaava kertoa?
Kommentit (5)
Kaksi kesää + silloin tällöin muulloinkin tehneenä:
-palkka kehnohko
-liputuksista saa hyvän lisän, jos oman alueen saa
-meillä oli lisäksi ns. "roskakierros", joka oli siis aamuyöstä kiertävin vuoroin tehtävä ajelu määrättyjen liikekiintestöjen kautta. roskien lakaisu, ovien aukaisua yms. talkkarihommia. tästäkin sai vähän ylimääräistä
-jos saat oman vastuualueen, niin homma on aika mukavaa: itsenäistä työtä eikä pomo höngi niskaan. toisaalta olet vastuussa niistä kiinteistöistä, mitkä alueellesi kuuluu. kesällä nurmikon leikkuutta ja siistimistä on paljon ja talvella hiekoitusta ja lumitöitä. keväällä sitten taas poistetaan hiekoitushiekkaa.
-tehtävät muuten ovat pieniä remonttihommia, loisteputkien vaihtoa, nimien vaihtoja kerrostalojen oviin sekä sähkö- ja putkimiehen tilailua tarvittaessa.
-jos et saa aluetta, vaan olet ns. apumiehenä, niin sitten teet noita kausitöitä (nurmikonleikkuu, hiekanpoisto, lumityöt, kitkemiset) ihan kyllästymiseen asti.
Varmaan vähän erilainen, kuin se yliopisto josta teit aamulla samanlaisen ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vähän erilainen, kuin se yliopisto josta teit aamulla samanlaisen ketjun.
???
-ap
Iss on ihan ok työnantaja, ainakin teknisellä puolella (sähkö, iv, putki). Käsittääkseni kiinteistöhoitajatkin ovat tyytyväisiä pääosin
Olin kesätöissä siivoojana 3,5 kk verran muutama vuosi sitten. Työaika oli 6-14 arkisin ja olin töissä sellaisessa isossa tehtaassa. Työ oli ihan helkkarin tylsää, mutta onneksi sitä kesti vain sen kesän ajan. Työkaverit oli ihan kivoja. Meidän työaikaa ei vielä tuolloin valvottu, joten lähdettiin kotiin aina vähän aiemmin ja toivottiin, ettei esimies tullut paikalle... oltiin siis saatu kumminkin työt tehtyä. Välillä jos joku oli kipeä ja jouduttiin tekemään työkaverin kanssa sen poissaolleen alue niin saatiin merkata tuplatunnit eli saatiin tuplapalkka vaikkei töissä olisi mennyt kuin se 8h. Ei minulla ole mitään pahaa sanottavaa firmasta. Palkka huono, työ tylsää, mutta plussaa helposta työstä ja säännöllisistä työajoista.