Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossuja paikalla?

Vierailija
10.05.2017 |

Teenkö lasun? 9kk vauvan äiti nähty todistettavasti kahtena peräkkäisenä lauantaina yökerhossa drinkki kourassa ja tanssimassa?
Lapsi jätetty isälle kotiin hoitoon.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee. Lapsi on ollut isänsä kanssa. Ei ole jätetty yksin.

Vierailija
2/14 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi heitteillä kun se on isänsä hoidossa? Mieti tätä ja ratkaise asia ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä itsestäsi ilmoituksen mielenterveysyksikköön.

Vierailija
4/14 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älä. T. Sossu

Vierailija
5/14 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on kiireellisen huostaanoton paikka, jos lapsi on isänsä kanssa. 

Kehotan siis viivyttelemättä tekemään ilmoituksen. Eikö tämän pitäisi olla jokaisen tiedossa?

Provo?

Vierailija
6/14 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta äiti kuitenki ottanut alkoholia kahtena lauantaina peräkkäin? Entä jos on Alko-ongelma???

Vierailija
7/14 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi heitteillä kun se on isänsä hoidossa? Mieti tätä ja ratkaise asia ihan itse.

Isä on kyllä hyvä vanhempi, ja osaa hoitaa lasta, sen tiedän

Vierailija
8/14 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu älä tee turhan takia. meistä teki tarhantäti koska näki isän viihteellä ja illalla YKSIN metroasemalla. lapset oli mun kanssa kotona.

Vierailija
9/14 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äiditkin saa baarissa käydä jos haluavat. Voi herranjestas. Eriasia jos joka vkl ja vielä lisäksi viikolla.

Vierailija
10/14 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äiditkin saa baarissa käydä jos haluavat. Voi herranjestas. Eriasia jos joka vkl ja vielä lisäksi viikolla.

Kyllä äiti saa käydä vaikka joka viikonloppu ja viikollakin, kunhan lapsen hoito on asiallisesti järjestetty. Jos lapsi on isän kanssa kotona niin ei kai siinä mitään ongelmaa ole. Missään ei puhuttu, että äiti olisi änkyräkännissä, koska yksi drinksu kädessähän ei sitä tarkoita.

Vierailija
11/14 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sossu ja minutkin saattaa silloin tällöin nähdä baarissa drinkki kädessä, ja kolme pientä lasta kotona. Lasua odotellessa!

Vierailija
12/14 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sossu ja minutkin saattaa silloin tällöin nähdä baarissa drinkki kädessä, ja kolme pientä lasta kotona. Lasua odotellessa!

Onpa erikoisia sossuja nykyään :(

Vierailija
13/14 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu älä tee turhan takia. meistä teki tarhantäti koska näki isän viihteellä ja illalla YKSIN metroasemalla. lapset oli mun kanssa kotona.

Ei luoja 😃😃

Eiköhän tuolle ole lastensuojelussakin jo naurettu.

Onko tarhatäti muuten itse lapseton? Joillain, joilla ei itsellään lapsia ole, on se jännä kuvitelma, ettei lapsen saatua enää 18 -vuoteen oteta minuuttiakaan omaa aikaa.

Vierailija
14/14 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😀😀😀

Älä nyt kuitenkaan. Jos vanhempi joisi kotona lasten läsnäollessa voisi lasu olla joissain tilanteissa paikallaan. Mutta. Ei tällaisessa tilanteessa jossa lapset ovat toisen vanhemman kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä