Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalit maku-/ruokayhdistelmät joita sinä pidät outoina?

Vierailija
09.05.2017 |

Mun mielestä mun miehellä on outo tapa voidella paahtoleipä ensin margariinilla, sitten sivellä päälle vielä kerros mansikkahilloa.

Joskus erehdyin mainitsemaan tästä mun mielestä oudosta tavasta täällä av-palstalla, niin suurin osa kommenteista oli sitä mieltä, että kyseinen makuyhdistelmä on ihan normaali eikä suinkaan outo, kuten itse olen aina kuvitellut. 😳

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi on outo...

Vierailija
2/9 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro ja sokeri, riisipuuro ja kaneli, puuro ja maito, ja noihin ehkä vielä hilloa tai mehukeittoa yöks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudenkodissa 80-luvulla syötiin makeat paahtoleivät noin, tosin hillon sijaan voi olla marmeladiakin. Nykyisin suosikkeja on aprikoosi-, kirsikka-, metsämarja- ja viikunamarmeladit/-hillot.

Minusta piparkakut ja sinihomejuusto on outo yhdistelmä yleisyydestään huolimatta.

Vierailija
4/9 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä mun miehellä on outo tapa voidella paahtoleipä ensin margariinilla, sitten sivellä päälle vielä kerros mansikkahilloa.

Joskus erehdyin mainitsemaan tästä mun mielestä oudosta tavasta täällä av-palstalla, niin suurin osa kommenteista oli sitä mieltä, että kyseinen makuyhdistelmä on ihan normaali eikä suinkaan outo, kuten itse olen aina kuvitellut. 😳

No jos on yhtään ollut K-Euroopassa, E-Euroopassa, I-B, Amerikka, niin tuo on erittäin normaali voileipä. Teen minäkin joskus.

Alankomaissa oli kummastusta herättävä voileipä se, jossa oli ensin levitettä, sitten paistettua kananmunaa ja päällä juustosiivu sulamasssa. ;-)

Omenasose leivällä on hyvää, vaalea leipä. Syön usein banaania ruisleivän kanssa.

Vierailija
5/9 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana ei sovi mun mielestä potun tai pastan kanssa. Olen joutunut sellaista ruokaa kyllä syömään kun kylässä ollaan oltu ja erehtynyt sanomaan että joo voin syödä. Olen sitten huomaamattomasti syönyt ensin potun/pastan ja viimeisenä kanan. Kukaan ei ole huomannut, onneksi.

Vierailija
6/9 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa käsitä homejuustojen syöntiä piparin kanssa. Raikkaita ja kirpsakoita hedelmiä minä niiden kanssa syön, jotenkin se piparin makeus yököttää mua ihan hirveästi homejuuston kanssa.

Vierailija
7/9 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelin margariinihilloleipää kun en ollut koskaan moisesta kuullut, mutta kun maistoin niin ymmärsin sen toimivuuden.

Vierailija
8/9 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin tuo rasva-hillo-yhdistelmä on todella outo. En muutenkaan kauheasti välitä hillosta leivän päällä.

Vierailija
9/9 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi ja muusi yhdistelmä aivan kamalaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä