Miks multa katoaa kiinnostus heti seksin jälkeen
Useammankin miehen kanssa käynyt samallalailla. Ensin on kivaa, kiihkeetä, kemiaa ja sähköö. Sit mennään sänkyyn ja kerran/kahen/kolmen jälkeen mielenkiinto lopahtaa, siis mulla. Enkä ees mee siis ekoilla treffeillä punkkaan, nytkin odotettiin varmaan kuudensiin treffeihin, ja silti sama lopputulos. Alkaa vaan ahistaa ja tunnen oloni nurkkaan ahistetuksi. Mikähän mussa on vikana?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useammankin miehen kanssa käynyt samallalailla. Ensin on kivaa, kiihkeetä, kemiaa ja sähköö. Sit mennään sänkyyn ja kerran/kahen/kolmen jälkeen mielenkiinto lopahtaa, siis mulla. Enkä ees mee siis ekoilla treffeillä punkkaan, nytkin odotettiin varmaan kuudensiin treffeihin, ja silti sama lopputulos. Alkaa vaan ahistaa ja tunnen oloni nurkkaan ahistetuksi. Mikähän mussa on vikana?
Ihastuminen loppuu ja alkaa karu arki. Ei sinussa sinänsä mitään vikaa ole. Alkuhuuma ei vaan kestä ikuisesti.
Mut kerta kerralta sama juttu :( Alkaa mietityttää, et onko vika mussa vai niissä muissa. Ja kaikki järjestään sellasia, et kun järjellä ajattelee, niin ihania tyyppejä, mut kun ei vaan nappaa. AP
Haluut vaan seksiä, et muuta :D
Karu fakta, hyväksy se.
Vierailija kirjoitti:
Haluut vaan seksiä, et muuta :D
Karu fakta, hyväksy se.
Kyllä mä oikeesti haluisin ihan oikean parisuhteen :( Ehkä alan olla liian vanha parisuhteeseen. AP
Eikö syy ole melko selvä ?
Olet ilmeisesti international luonteinen nainen joka ei koskaan halua sitoutua vain yhteen mieheen .
Olet tottunut siihen että kumppanit vaihtuu kuin aikuisviihdenäyttelijällä, se on vain sinun tapasi elää.
Kuulostaa lievältä sitoutumiskammolta. Henkisesti pelkäät sitoutumista niin paljon että luot itsellesi syitä ja esteitä suhteen jatkoon. Toki, seksuaalinen kiinnostus voi vähentyä suhteen alkuhuuman jälkeen mutta 2-3 kertaa on kuitenkin melko lyhyt aika!
Ihastuminen loppuu ja alkaa karu arki. Ei sinussa sinänsä mitään vikaa ole. Alkuhuuma ei vaan kestä ikuisesti.