Kävin eilen treffeillä itseäni lähes 30 vuotta vanhemman miehen kanssa
Oli aivan ihanaa. En voi lakata ajattelemasta sitä. Harmittaa etten mennyt vielä sänkyyn sen kanssa :DD Ens kerralla sitten. Haluaisin vaan hihkua tätä kaikkialle, mutta tiedän, että kaveritkin vaan tuomitsisi :(
Kommentit (7)
Miten vältyit siltä fiilikseltä, että olet iskäsi kanssa treffeillä, ap? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska itse joskus yritin parikymppisenä tapailla itseäni reilu 20 vuotta vanhempaa miestä, mutta siitä ei tullut mitään nimenomaan tuon ikäeron takia. En siis pystynyt kokemaan ko. miestä seksuaalisesti viehättäväksi, vaikka persoonana hän olikin ihan miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Cool story, setämies.
Kiitos vain, mutta oon ihan parikymppinen naispuolinen opiskelija :DD t. ap
Miksi kaikilla on niin negatiivinen asenne tähän asiaan? Se on sporttinen, nuorekas ja hyvännäköinen mies, jonka tunsin ennen treffejä muuta kautta jo useamman vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten vältyit siltä fiilikseltä, että olet iskäsi kanssa treffeillä, ap? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska itse joskus yritin parikymppisenä tapailla itseäni reilu 20 vuotta vanhempaa miestä, mutta siitä ei tullut mitään nimenomaan tuon ikäeron takia. En siis pystynyt kokemaan ko. miestä seksuaalisesti viehättäväksi, vaikka persoonana hän olikin ihan miellyttävä.
En mä ajattele veljeni ikäisistä miehistä, että olisin veljeni kanssa treffeillä/missä vaan, joten miksi ajattelisin isäni ikäisistä sillä tavalla? Ei hän ole yhtään isäni kaltainen, enkä todellakaan ajattelisi isääni ollessani treffeillä, hyi.
Tämä mies on minun mielestäni kuuma ja seksikäs ja oon ollut siihen ihastunut pidempään :)
Saat multa sympatiaa, ap! Olen itsekin hairahtunut 19-vuotiaana kesäromanssiin 51-vuotiaan miehen kanssa. Suurin vaikeus siinä oli saada mies vakuuttumaan, että olen kiinnostunut, vaikka olen niin nuori.
Yhden ystäväni vanhemmilla oli 30 vuoden ikäero. He olivat 26 ja 56 kun tapasivat, jahkailivat 6 vuotta ennen kuin menivät naimisiin ja ehtivät silti olla jotain 20 vuotta naimisissa, ennen kuin mies kuoli. Jos aiot ap lähteä vanhemman miehen kelkkaan, niin älä mieti ihan noin pitkään, koska yhteinen aikanne on vääjäämättä lyhyempi kuin niillä, jotka pariutuvat samanikäisten kesken.
Oma isäni oli 54, kun synnyin. Äiti oli häntä 16 vuotta nuorempi. Kun olin koululainen ja tulin koulusta kotiin, isä odotti siellä aina mannapuuron kanssa. Kesällä olin pitkiä aikoja mökillä isän kanssa, kun äiti kävi välillä kaupungissa töissä. Minulle selvisi vasta aikuisena, miten vaikeaa pienten koululaisten kesähoidon järjestäminen voi olla, kun molemmat vanhemmat ovat töissä. Vanhassa isässä on omat hyvät puolensa.
Minä olen 38v ja ihastunut 61 vuotiaaseen työkaveriin. Tunne molemminpuolinen. Salassa kaikki vielä. Olo hämmentynyt molemmilla. Paheksuntaa tulee herättämään jos ja kun suhde tulee ilmi. Itse olen naimisissa, mutta kaikenmoinen avioelämä lopahtanut ajat sitten, ja ero tulossa.
Sä oot mies ja tehnyt samantyylisiä aloituksia jo kymmeniä lyhyen ajan sisään. Käyhän möhömaha vetämässä käteen.
Harmillista, jos aika on ollut sulle niin armoton, että 50-vuotiaana oot toinen jalka haudassa.