Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bikini Challenge kokemuksia?

Vierailija
07.05.2017 |

Huomenna alkais uusi Fitfarmin Bikini Challenge. Olen harkinnut ostavani, mutta aika kallis... onko täällä kukaan käynyt ko. valmennusta? Oliko valmennus tehokas? Tuliko tuloksia? Onko rankka valmennus? Mulla ei ole tiputettavia kiloja, mutta lihaksia haluaisin kovasti lisää..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnu ne Jutan rahastus dieetit jo mennä pois muodista.

Vierailija
4/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ohjelma ei sisällä henkilökohtaista ohjausta, niin siitä ei mielestäni kannata maksaa. Sen sijaan nuo tekniikoiden ja ruokavalion katsominen ohjaajan kanssa kuntoon on ihan järkevä tapa aloittaa kunnostaan huolehtiminen. 

Vierailija
5/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen kovasti! Treenit on hyviä ja sopivan haastavia, ruokavalio selkeä ja helppo totuttaa, fb-ryhmällä hyvä yhteishenki.

Mullakaan ei ollut pudotettaavaa, eli sain syödä tosi paljon ja lihasta tuli lisää.

99€ ei oo paha hinta, jos ajattelet että kymppi viikossa on liikaa niin mistä muualta saisit ammattitaitoista apua tuolla hinnalla?

Vierailija
6/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suosittelen kovasti! Treenit on hyviä ja sopivan haastavia, ruokavalio selkeä ja helppo totuttaa, fb-ryhmällä hyvä yhteishenki.

Mullakaan ei ollut pudotettaavaa, eli sain syödä tosi paljon ja lihasta tuli lisää.

99€ ei oo paha hinta, jos ajattelet että kymppi viikossa on liikaa niin mistä muualta saisit ammattitaitoista apua tuolla hinnalla?

No nyt kuulostaa jo Fitfarmin omalta kommentilta, että oikein lihastakin tuli lisää ja 99 euroa nettiohjelmasta josta puuttu se yksilöllinen ohjelman räätälöinti kokonaan on muka halpa hinta. Ja miksi suositellaan Fitfarmin tai Fastin lisäravinteita jotka ovat hintalaadultaan melko huonossa maineessa?

Vierailija
7/8 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan ok. Tykkään niistä treeneistä ja ruokavalio on ihan perus. Ihan hyvää porukkaa mutta en välttämättä aina jaksa sitä fb-ryhmää. Ja en jaksa kuunnella valmentajan live-lähetyksiä. 

Vierailija
8/8 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat pois meininkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän