Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vyötärö pienentynyt mutta kiloja ei ole lähtenyt?

Vierailija
07.05.2017 |

Olen tässä n. kahden kuukauden aikana pienentänyt päivittäistä kalorimäärää. Tavoitteena laihtua yhteensä n. 10 kiloa n. puolessa vuodessa, vaikka ei sillä ajalla nyt sinälläään ole merkitystä. Mulla on siis lievää ylipainoa.
En ole siis mitenkään "aktiivisesti" laihduttanut, lähinnä korvannut joitain aterioita ateriankorvikkeilla ja päivittäinen kalorimäärä ollut n. 1000-1200, en tätäkään mitenkään tarkkaan ole laskenut mutta suurinpirtein.

Tässä kahden kuukauden aikana painoa on lähtenyt ehkä max kilon mutta huomaan, että olo on paljon kevyempi.
En ole mitenkään aiemmin mittaillut itseäni mutta voisin veikata, että vyötäröltä ja lantiolta on voinut esim. viitisen senttiäkin lähteä. Laitoine eräät farkut jalkaan, jotka ovat ennen kiristäneet todella paljon ja nappi ei ole pysynyt kiinni. Mutta nyt housujen päällepukemisessa ei ollut mitään ongelmaa. Kun katson peilistä niin huomaan kyllä eron, maha on pienentynyt ja samoin vyötärö.

Jos nämä lähteneet sentit ovat lähinnä nesteitä, niin kaipa se nestekin pitäisi jotain painaa? En voi ymmärtää, että miten paino voi pyöriä melkein samoissa lukemissa? Eipä sillä painolla sinällään ole väliä mutta ihmettelen vain, että miten voi olla mahdollista? Tuskinpa kadonneita senttejä kuvittelenkaan, koska olo on oikeasti todella paljon kevyempi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemuksia vastaavasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin luonnollista.

Vierailija
4/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin luonnollista.

Ai on? Miten tämä on selitettävissä?

Vierailija
5/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen utelias kuulemaan, että miten tuo on mahdollista. Minulla on pitkälti toisin päin. Kiloja voi tippua kyllä useampiakin, mutta vyötärö ei kapene yhtään ja housut kiristävät edelleen nimenomaan sieltä vyötäröltä.

Vierailija
6/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen utelias kuulemaan, että miten tuo on mahdollista. Minulla on pitkälti toisin päin. Kiloja voi tippua kyllä useampiakin, mutta vyötärö ei kapene yhtään ja housut kiristävät edelleen nimenomaan sieltä vyötäröltä.

Ehkä tällä on jotakin tekemistä ruokavalion kanssa? Jos syö vähemmän kaloreita, kuin ennen ja kiloja tippuu mutta kuitenkin epäterveellisesti, jolloin vyötärörasvat ei sula? En tiedä :-D Varmasti myös kilot tippuvat eri henkilöillä ensin eri paikoista? Ap

Vierailija
7/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä siitä painosta, vaan katso peilistä tulosta.

Vierailija
8/8 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä siitä painosta, vaan katso peilistä tulosta.

En painosta tässä vaiheessa niin välitäkään. Ihmettelen vain, että miten lähteneet sentit ei kuitenkaan näy painossa. Tietysti jossakin kohtaa myös painon pitää alkaa laskemaan. Ap