Mieheni ei ole viikkoon pessyt hampaitaan
Tultiin viikko sitten matkoilta ja purin matkalukun ja laitoin hänen hammasharjansa pesukoneen päälle pikkuisessa muovipussissa mihin oli sen ennen matkaa pakannut. Ajattelin, että mies sit itse hampaiden pesun jälkeen laittaa sen sinne minne kuuluukin. Eipä ole harja liikahtanut mihinkään suuntaan ja tiedän, että muita hammasharjoja hänellä ei ole. Mies on aina ollut laiska pesemään hampaitaan, mutta ettei kokonaiseen viikkoon!!! Eipä kyllä pusujakaan vaihdella kun ällöttää mitä kaikkea siellä suussa jo mahtaa kasvaa. Ajattelin nyt katsoa tän loppuun asti, että kuinka kauan pystyy olee vielä pesemättä.
Kommentit (9)
Hyi! Miten voit olla tollasen ukon kanssa? Jaiks!
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Minun eksä oli tuollainen. Arvatkaa vaan millainen määrä sillä kasvoi hammaskiveä koko hammasrivistön peittona.. Karmivaa. Se pelkäsi hammaslääkäriä eikä suostunut menemään poistamaan sitä hammaskiveä.
Meillä tehtaalla on kaksi tällaista vanhempaa herraa. Hammasrivistön tilalla on hammaskivinen kaari ja se tuoksahdus...
Vaihtaako se ukkos kalsareitaankaan tai peseekö persettään? Hyi että.
Jaahas. AV-mammain tuomioistuin taas koolla sättimässä miessukukunnanedustajia. Mistäs se enbuske oikein haastelikaan ...
Kuka näitäkin alapeukuttaa?
Hyi. Mulla oli kans työkaveri (mies) jolla aivan talman peitossa hampaat!! Nuori mies kyseessä.
Ihmetteli kun ei saanut naista.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. AV-mammain tuomioistuin taas koolla sättimässä miessukukunnanedustajia. Mistäs se enbuske oikein haastelikaan ...
No jos se nyt vaan sattuu olemaan mies joka ei niitä hampaita pese?
Pitääkö miehet nostaa jalustalle vaan siksi kun on mies? Naisista kirjoittelu ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se nyt vaan sattuu olemaan mies joka ei niitä hampaita pese?
Pitääkö miehet nostaa jalustalle vaan siksi kun on mies? Naisista kirjoittelu ok?
En ole kyllä nähnyt vastaavaa kirjoitusta, jossa miehet sättis naisten hampaiden pesemättömyyttä. Ilmeisesti sinust on ok jos sinun miehesi kirjoittaa sinusta että muija ei oo pessyt alapäätään varmaan viikkoon kun haju on niin karmea?
Hyi. Minun eksä oli tuollainen. Arvatkaa vaan millainen määrä sillä kasvoi hammaskiveä koko hammasrivistön peittona.. Karmivaa. Se pelkäsi hammaslääkäriä eikä suostunut menemään poistamaan sitä hammaskiveä.