Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät naislaulajat tee musiikkiaan itse?

Vierailija
05.05.2017 |

Kaikki menestyneet naislaulajat esittävät miesten tekemää musiikkia. Miehillä taas on bändejä, jotka tekevät kaikki kappaleensa itse. Kaikki menestynyt musiikki on aina ollut miesten tekemää. Eivätkö naiset ole luovia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä nyt puhut? Nopeasti tulee mieleen esim. Gwen Stefani, Alicia Keyes, Lorde, Taylor Swift, Beyonce, Katy Perry. Maailman suosituimpia tähtiä, jotka tekee itse musiikkia.

Vierailija
2/7 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenestä nyt puhut? Nopeasti tulee mieleen esim. Gwen Stefani, Alicia Keyes, Lorde, Taylor Swift, Beyonce, Katy Perry. Maailman suosituimpia tähtiä, jotka tekee itse musiikkia.

Et ymmärtänyt aloittajan ideaa eli naisten nolaamista ja nöyryyttämistä.

Pidän erittäin mielenkiintoisena miestä (ei pienintäkään epäilystä sukupuolesta), joka jaksaa päivästä toiseen rehennellä muiden miesten ansioilla. Ei ikinä omillaan, koska niitä ei ole.

Vierailija
4/7 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsynyttä. Yritä edes. -20/5

Vierailija
5/7 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatko suomalaisia laulajia? Itse tykkään tosi paljon Emma Salokoskesta. Chisu ja Sanni osallistuvat vahvasti esittämäänsä musiikkiin. Maija Vilkkumaa?

Vierailija
6/7 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse teen omani, eikä paljon kiinnosta, kenen kynästä biisi on. Monelta hyvinkin lahjakkaalta muusikolta kun ei vaan kirjoittaminen luonnistu niin hyvin. Mielestäni kokonaisuutta ajatellen parasta vaihtoehtoa kannattaa käyttää, kun siihen on mahdollisuus.

Vierailija
7/7 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat musiikkinsa tekevät (työryhmän kanssa) Chisu, Sanni, Jenni Vartiainen, Janna. Muut naisartistit laulvat läpi heille annettuja biisejä. Joten ap on väärässä myös suomalaisten suhteen. Tosin pitää ymmärtää, että aloitus oli typerä haukotuttava provo.