Pienipeniksinen mies; mikä on kaunein kohteliaisuus, jonka olet saanut naiselta liittyen munaasi?
Kommentit (19)
Helpottaa mun tuskiani ku tiedän mikä sulla täytyy olla.
"Söpö."
Ainut, jonka voi käsittää kohteliaisuutena, jos on jotenkin kiero mies. Normaali mies, kuten minä, ajattelee tietenkin, että ei kalu voi olla söpö. Jos aiot sanoa jotain, niin sano, että uuh mikä julma kyrpä. Mikä tietenkin olisi pienen munan kohdalla sarkasmia ja siten epätoivottua.
"Yritetään nyt kuiteskin, kun olen tänne asti raahautunut". Muut menevät tämän alapuolelle.
Yritin pimeässä tunkea suuhun, niin yks nainen sanoi "kiitos, en polta"
Nainen täällä, sori. Kärsin pahoista kroonisista kivuista alapään alueella, jonka takia pienivarustuksinen mies olisi vain plussaa. Tuonne ei rakenteellisesti mahdu paljoa, ja jos jotain liian isoa sinne koittaa laittaa niin tuntuu hyvin pahalta. Usein keksinkin muita tapoja pitää hauskaa sängyssä. Miesten pitäisi koittaa ymmärtää, että vaikka se pili voi itsetunnon puolesta olla iso asia, niin seksi itsessään on (naiselle ainakin) niin paljon enemmän kuin itse yhdyntä. (Ja aina on peppu, tuntuu melkeinpäs paremmalta, jos mies vaan sellasesta sattuu pitämään.)
En ole koskaan saanut kohteliaisuuksia vehkeestäni. Lyön luurin aina heti korvaan kun puhelintyttö vastaa ja sitten menen vessaan tärisevin käsin tekemään itselleni hyvää.
Sinkkumies
"Onhan se pieni, mutta ainakin toimii."
☭ 7217 ☭
"Miten sä voi tuntua noin hyvältä."
En oikein tiennyt mitä ajatella. Ehkä nainen halusi olla kohtelias ja saada minut hyvälle mielelle. Tai sitten se oli silkkaa v-ttuilua. Kaluni on ohut 13 cm. Ei sellainen voi tuntua hyvältä naisesta.
Onneksi en tuntenut mitään. Helpompi unohtaa tämä yhden yön kännisekoilu.
Little monster kirjoitti:
Nainen täällä, sori. Kärsin pahoista kroonisista kivuista alapään alueella, jonka takia pienivarustuksinen mies olisi vain plussaa. Tuonne ei rakenteellisesti mahdu paljoa, ja jos jotain liian isoa sinne koittaa laittaa niin tuntuu hyvin pahalta. Usein keksinkin muita tapoja pitää hauskaa sängyssä. Miesten pitäisi koittaa ymmärtää, että vaikka se pili voi itsetunnon puolesta olla iso asia, niin seksi itsessään on (naiselle ainakin) niin paljon enemmän kuin itse yhdyntä. (Ja aina on peppu, tuntuu melkeinpäs paremmalta, jos mies vaan sellasesta sattuu pitämään.)
No hyi! Takapuoli on exit only!
Paras kohteliaisuus on, jos ei kommentoi. Huokailee vaan.
Vierailija kirjoitti:
"Miten sä voi tuntua noin hyvältä."
En oikein tiennyt mitä ajatella. Ehkä nainen halusi olla kohtelias ja saada minut hyvälle mielelle. Tai sitten se oli silkkaa v-ttuilua. Kaluni on ohut 13 cm. Ei sellainen voi tuntua hyvältä naisesta.
Ohut sopii ohueen reikään. Tämähän se ongelma on etteivät jotkut ihmiset ymmärrä sitä että pieneen reikään ei mene paksu tavara.. Jotkut naiset arvostavat ohutta.
Kuin mansikka vaikka ei yhtä makea ;)
En ole saanut kohteliaisuuksia. En tosin suoria haukkujakaan. Pettyneet ovat siis pitäneet mölyt mahassaan.