Vierailija

Aivan mahtavat näyttelijänlahjat. Ja kuka tää Jade on?! Ihan mieletön!

• ylös 37
  • alas 3

Sivut

Kommentit (49)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siis noi tyypit on mahtavia. En ole nauranut näin pitkiin aikoihin. Jade on paras:)

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

Äkkiä meikkiä! Salavainoaja ei saa nähdä ilman sitä! Kuka toi itkijäpoika on?

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Äkkiä meikkiä! Salavainoaja ei saa nähdä ilman sitä! Kuka toi itkijäpoika on?

No se on just Jade, hovimestari.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voihan Tape ja kalorit. Meni tunteisiin :D

Melko sairasta jopa. Mutta voihan miehelläkin olla syömishäiriö.

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Onks toi tavaroiden myyjä se Virpi Romu joka oli Kaisa Liskin työntekijä niissä Kaisan ohjelmissa?

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

:'D Tapen mielenterveys järkkyy s**tana keksilautasesta pöydällä. "Anteeks laitatko pois, en voi keskittyy, mulla niinku kalorit juoksee päässä..." On siinä tosimies! Ei tosin ihan yhtä miehekäs kuin Tiina :DD

• ylös 84
  • alas 0
Vierailija

Mua inhottaa kysyä tätä (mun mielestä ihmistenoperaatioilla spekulointi on tympeää), mutta mikä on se kombinaatio, millä Tiina Jylhän kasvoista on tullut juuri tuollaiset? Posket ja kasvot yleensä tosi.. isot. Suun överiys on helpompi tajuta, et mitä sille on tehty.

Mutta noita "isoja" kasvoja näkee muutenkin. Mitä ne tekee niille? 😱

• ylös 38
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä te katotte? Mulla ei oo telkkaria. Näkeekö netistä?

Tulee Friiltä, niillä ei taida olla mitään nettitv-juttua.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua inhottaa kysyä tätä (mun mielestä ihmistenoperaatioilla spekulointi on tympeää), mutta mikä on se kombinaatio, millä Tiina Jylhän kasvoista on tullut juuri tuollaiset? Posket ja kasvot yleensä tosi.. isot. Suun överiys on helpompi tajuta, et mitä sille on tehty.

Liikaa ja huonosti tehtyjä pistos- laserhoitoja ym. , sekä miehekkyyttä tuovat hormonin popsimiset. Siinäpä ne.

• ylös 31
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kun kasvot alkavat valahtaa iän myötä, yritetään täyteaineilla täyttää kasvot taas pinkeiksi. 

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Kyl nää keskiviikot on rankkoja tästä lähin, eka tiinan ja tapen kesäteatteri, sitten huippikset ja illan päätteeksi vielä temptaatio. Kolme tuntia aivojen mädätystä.

• ylös 64
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.