Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Thaimaseen ekstraviikko ja sitten ostan kotiin jotain orjatyövoimalla tehtyä romua.

• ylös 4
  • alas 2

Kommentit (9)

Vierailija

Tuo tulee kaatumaan. Liitot kaatavat sen syksyllä. Minä nostan kunta-alan eläkettä, virkaeläkettä. Ap, mahtaa sinulla on surkea itsetunto, kun pitää hyökätä työttömiä vastaan. Itselläni on pitkä palvelus ja hyvä eläke, mutta en tunne tarvetta hyökätä kuin provoja vastaan. Voin vaikka syljeksiä kattoon, eläke läsähtää tilille.

Vierailija

Hankin kotiini uuden hälytysjärjestelmän ja palkkaan vartiointiliikkeen valvomaan silloin, kun olen itse poissa. Veikkaan, että tuohon ne säästyneet rahat menevät, jos edes riittävät. Oman käden oikeuden käyttäminenhän lisääntyy samassa suhteessa kun ihmisten asemaa kurjistetaan.

• ylös 16
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei mitään veroja kuitenkaan pienennetä, vaan kaikki säästöt hulahtavat jonnekin aivan muualle....

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Palkkaisin työttömän siivoamaan ja remppaamaan etc... Voisi saada palkattuakin, kun ei olisi kannattavampaa maata himassa. Kyykky on ihan hyvä, ei liian mukava asento.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Palkkaisin työttömän siivoamaan ja remppaamaan etc... Voisi saada palkattuakin, kun ei olisi kannattavampaa maata himassa. Kyykky on ihan hyvä, ei liian mukava asento.

Voin tehdä kyseisiä hommia 50€ tunti sis. alv + matkakulut.

Vierailija

Käyn nostamassa säästyneet veroni Valtiokonttorista ja ostan Porschen ja toyboyn.

Vierailija

Yhteiskuntarauha alkaa pikkuhiljaa järkkymään, koska yhä useammasta veronmaksajasta tätä menoa tulee tulee työtön. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voin tehdä kyseisiä hommia 50€ tunti sis. alv + matkakulut.

Toki, ymmärrän, jos olet yrittäjä. Tarkoitin, että palkkaisin itselleni verokirjalla toistaiseksi voimassa olevalla työsopimuksella yhden työttömän "rengiksi tai piiaksi". Tuntipalkka 15 e, työaika 6h/päivä, normaalit velvoitteet ja lomat titenkin hoidetaan. Kyllä sen kulun pois saaminen mun veroista tuon mahdollistaisi suunnilleen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat