Kamalimmat/Kuluneimmat karaokebiisit
Mitkä biisit kuulee aina karaokessa ja aina yhtä huonosti laulettuna?
Aloitan: Aikuinen nainen. Yleensä yhden miehen tai miesporukan laulamana, joiden mielestä se on ihan helvetin hyvä vitsi.
Kommentit (17)
Totta tosiaan. Aikuinen nainen kännisen naapurin rouvan kiekumana pihassaan. Helvetin kotikaraoke.
Siltsun "Sinä ansaitset kultaa". Ällöttävin itsesääli-itkuvirsi kautta aikojen.
Aikuinen nainen ei edes ole paha. Tässä ovat todelliset killerit:
Punaista ja makeaa
Peggy
Ihanuuteni
Lauantai-ilta
Mää ja Tapparan mies
t: Karaokejuontaja
Joutsenlaulu tai Rakkaus on Lumivalkoinen kännisen miehen "tunnelmoimana".
Taashlabzed bihallanjääääh...iggunashalla leikkivänleighejäääähh...
Ukkometso. Laulamassa yleensä vähintään kaksi erittäin humalaista miestä. Siinä sitä toivoo kuuroutuvansa mahdollisimman pikaisesti.
Naisten vastine Kaija K:n Supernaiset (Korkkarit kattoon...).
Ehdoton ööööörgh on Päivänsäde ja Menninkäinen. Se prkleen valitusvirsi ei edes lopu ikinä! Hyvänä kakkosena Marraskuu.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen nainen ei edes ole paha. Tässä ovat todelliset killerit:
Punaista ja makeaa
Peggy
Ihanuuteni
Lauantai-ilta
Mää ja Tapparan mies
t: Karaokejuontaja
Varmaan eri kappaleet eri puolilla Suomea suosiossa, täällä noita ei laula kukaan... minusta pahimmat on
Titanic ja Volga
Ja monta, monta muuta mutta nuo tuli nyt ekana mieleen...
T:Toinen karaokejuontaja
Aaaamuyöllä kumpikaan meistä ei jaksa enää juhliaaa
ukkometso yrjöttää
kalliolle kukkulalle
Tango Pelargonia...
Lauloin sen itse kolmen lonkeron jälkeen viime viikonloppuna, voi tätä häpeän määrää.
Onneksi lopetin laulamisen siihen.
Itse pyrin aina laulamaan kappaleita, joita ei ole loppuunkulutettu. Keskitynkin yleensä vain britneyn alkuvuosien tuotantoon, vaikka olenkin kohta 30v mies.
Mä elän vieläkin.
Irwinin tuotanto.
Dingon tuotanto.
Kaikki valssit ja tangot.
Irlantilaismiesten kauneus.
Tapasin lomalla irkkumiehen, joka oli yksi kauneimmista koskaan läheltä näkemistäni miehistä:
pitkä, raamikas, kauniit pehmeät kasvot, tummanoranssit paksut hiukset, komeat isot huulet ja vahvat kulmat...
Naiset: jos kauneutta kaipaatte: Irlantiin!
Kovin hyökkääviä he eivät ole, joten nainen voi joutua itse tekemään aloitteen. Kohteliaisuus ja hienotunteisuuskin on luokkaa Albania-Suomi eli vähän jäyhää ja töykeää.
Ulkonäkögeenit ovat silti ensiluokkaiset ja kuten kaikki tietävät, irlantilaisilla miehillä ei ole potenssi- tai spermanlaatuongelmia. ❤
Paranoid!! Yleensä tän örisee joku känniääliö joka ei edes yritä laulaa ..vielä todennäköisemmin parvi känniääliöitä
Sitten vuorossa Risto ja hän kertoo meille kotiviinistä.
Kotiviini ja Olen suomalainen.