Miltä tuntuu kun miehellä on edellisestä liitosta lapsia?
Kommentit (10)
Välillä ärsyttää, välillä on mukavaa. Rahan vähyys harmittaa ehkä eniten, kun joudun elättämään miestä että mies voi elättää lapsiaan (ja lasten äiti makaa himassa nostellen tukia). Rahattomuus vaikeuttaa myös oman perheen perustamista. Vieraisiin lapsiin on muuten yllättävän hankalaa kiintyä kunnolla.
Enpä ottaisi miestä, jolla on jo muksuja. Karua, mutta näin on. Onneksi tätä ei tarvitse murehtia enää, kun löytyi upea +30v uros ilman lapsia. Jackpot.
Asia tosin olisi varmasti toinen, jos minullakin olisi muksuja ennestään.
En ole koskaan joutunut tyytymään toisten jämiin, joten ei ole kokemusta.
kaverin miehellä on lapsia edellisestä kiitosta ja kaverini on kieltänyt lapsia puhumasta äidistään tai heidän yhteisestä elämästään ennen kaveriani. Jäätävää! Kaverini on kuitenkin seurustellut miehen kanssa vajaan vuoden ja lapset ovat kymmenen vuoden molemmin puolin. En voi puuttua asiaan mutta toivon että mies jättäisi kaverini koska pelkään tuon muistojen kieltämisen vahingoittavan lapsia.
Vastenmieliseltä. Siksi en heidän kanssaan seurustelekaan.
Mua ei haittaa edellisen liiton lapset. Mulla on myös edellisestä liitosta lapsia. Lisää en halua joten hyvä että miehellä on jo omat lapset. Tämä toimii hyvin näin. Asutaan tosin molemmat omissa asunnoissamme eikä ole suunnitelmissa muuttaa yhteen. Tämä sopii meille.
Välillä tuntuu pahalta, kun näkee, miten paljon mies kaipaa lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa edellisen liiton lapset. Mulla on myös edellisestä liitosta lapsia. Lisää en halua joten hyvä että miehellä on jo omat lapset. Tämä toimii hyvin näin. Asutaan tosin molemmat omissa asunnoissamme eikä ole suunnitelmissa muuttaa yhteen. Tämä sopii meille.
Ja kun olet 50 laittaa mies sinut kiertoon ja ottaa nuoremman tilalle.
En halua elämääni lapsia, joten paria meistä ei voi tulla. Katsotaan sitten joskus parinkymmenen vuoden päästä, kun useimpien ikäisteni lapset ovat varmasti jo aikuisia.
Ei harmita. Lapset ovat osa mieheni elämää ja sitä kautta osa minunkin elämääni.