Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varis oli kylvyssä ojassa <3

Vierailija
03.05.2017 |

Voi miten söpö se oli. Piti oikein pysähtyä katsomaan, kun se siivillä heitti vettä päälleen ja räpytteli. Sitten se ilmeisesti kiusaantui tunkeilevasta tuijottajasta, siirtyi kauemmas toiseen paikkaan ja jatkoi pesua. :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmaan naisiin menossa. Näin aamulla varisten kiihkeän parittelun. Ne ei kyllä kiusaantunut katseestani, mutta käänsin toki äkkiä katseeni muualle.

Vierailija
2/17 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varikset ovat söpöjä myös silloin, kun ne oikein keskittyneesti yrittävät avata tienvarteen heitettyjä mehutetroja tai maitotölkkejä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli niin huvittavaa että se nousi pois vedestä ja mietti vähän aikaa kun näki minut. Sitten lensi toiseen päähän ojaa ja jatkoi rauhassa. Kiusaantuiko, vai oliko se vaan normaalia ihmispelkoa?

Vierailija
4/17 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnut on liikuttavia. Kaikilla niillä on oma äänensä. Jotkut osaa laulaa kauniisti ja toiset raakkuu. Minä pidän linnuista. Toivoisin ettei metsiä enää kaadettaisi.

Vierailija
5/17 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopuksi se vielä jalan kanssa rapsutteli korvantaustaa, ihan kuin koirat.

Vierailija
6/17 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks et menny mukaan?

Vierailija
7/17 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miks et menny mukaan?

:DDD vähän liian kylmää vielä. Sitten kesällä?

Vierailija
8/17 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä menee Kaisalla nykyään huonosti :(

Vierailija
9/17 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnut on liikuttavia. Kaikilla niillä on oma äänensä. Jotkut osaa laulaa kauniisti ja toiset raakkuu. Minä pidän linnuista. Toivoisin ettei metsiä enää kaadettaisi.

Linnut ovat rääkyviä paskakasoja, korviin vihloo.

Puut ovat perseestä, tukkivat kauniin auringonlaskun.

Vierailija
10/17 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varikset jotenkin aina kiusaa mun koiraa :D Koira sitten koittaa saada niitä kiinni kun tulevat räkättään, ja tahalleen lähelle jotai vittuilee! Mitä lie huutelevat :) . Sorsien taas mun koira antaa olla ihan rauhassa. Tulevat ihan lähelle kerjäämään syötävää tms. kun puistossa ollaan paikoillaan koiran kanssa <3 Olen kyllä koiralle opettanut, että sorsien pitää antaa olla rauhassa.

Vierailija
11/17 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnut ovat rääkyviä paskakasoja, korviin vihloo.

Puut ovat perseestä, tukkivat kauniin auringonlaskun.

Vierailija
12/17 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Varikset ovat fiksuja lintuja, btw.

Vierailija
13/17 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, 

tunnistin tekstistäni itseni. Olin tosiaan aamupesulla, kun kohtasimme. En loukkaantunut vaikka katselit, kaipasin vain hieman yksityisyyttä. Toivottavasti sinäkään et ottanut häippäisyäni henkilökohtaisesti! 

Tule joku päivä vähän myöhemmin, kun olen puhdas ja jo kuivatellutkin itseni. Lupaan, etten silloin lennä kauemmaksi :) 

Ystävällisin terveisin,

Varpu Vilhelmiina 

Varis, Corvus cornix

Vierailija
14/17 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, 

tunnistin tekstistäni itseni. Olin tosiaan aamupesulla, kun kohtasimme. En loukkaantunut vaikka katselit, kaipasin vain hieman yksityisyyttä. Toivottavasti sinäkään et ottanut häippäisyäni henkilökohtaisesti! 

Tule joku päivä vähän myöhemmin, kun olen puhdas ja jo kuivatellutkin itseni. Lupaan, etten silloin lennä kauemmaksi :) 

Ystävällisin terveisin,

Varpu Vilhelmiina 

Varis, Corvus cornix

Tekstistäsi, tarkoitin. Varvas lipsahti väärälle näppäimelle. 

V.V.

Vierailija
15/17 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, 

Ystävällisin terveisin,

Varpu Vilhelmiina 

Varis, Corvus cornix

LOL

Vierailija
16/17 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keräsi tienpenkalta eilen paperin palasia nokkaansa. Teki kevätsiivousta vissiin 😁 Eteni penkkaa pitkin kävellen ja aina kun tuli roska vastaan, niin poimi sen ylös.

Vierailija
17/17 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin kerran rautatieaseman bussipysäkillä variksenpoikaan, joka oli kovin mielistynyt yksinäiseen Mc Donaldsin ketsuppipussiin.

Se nokki pussiin pienen reiän, mätysti paljasta ketsuppia, käveli lätäkölle, joi - ja lopuksi pyyhki nokkansa 3 kertaa katukiveykseen.

Sitten sama kierros uudestaan ja uudestaan. Ihan rauhassa, kiireisten työmatkalaisten puikkiessa ohi.

Kännykkävideokin löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme