Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ketään, jolla vaihtelee paino niin paljon että sen huomaa?

Vierailija
03.05.2017 |

Katsoin vain erästä asiakaspalvelijaa, että kylläpä oli suurentunut sitten viime näkemän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Minä. Aikuisiällä paino vaihdellut 60 kilon haitarilla. Sekä suolisto- että aineenvaihduntasairaus. Vaatekaapissa on ollut kaikkia kokoja 36 ja 50 välillä.

Vierailija
2/6 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen kaverin äiti, jojoilee vuosittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaihtelee aika paljon, osittain varmaan syömishäiriöstä johtuvaa. Viime vuoden elo-syys-lokakuussa olin ylipainoinen, marras-joulukuussa en ollut ylipainoinen enkä alipainoinen vaan jotain siltä väliltä (silloin näkyi myös lihaksia), tämän vuoden alussa olin alipainoinen ja tällä hetkellä olen taas normaalipainoinen.

Kehoni toimii niin, että laihdun helposti mutta myös lihon helposti.

EDIT: Niin, ja elokuu-toukokuu vaatekokoni on vaihdellut koosta 30 kokoon 38 (vaikka olin ylipainoinen, en ollut huomattavan ylipainoinen. Olen myös lyhyt). Tällä hetkellä 32/34.

Vierailija
4/6 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi vain syödä normaalisti?

Vierailija
5/6 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteleeko niin paljon, että välillä on vaikea kävellä ja välillä helpompi kävellä?

Vierailija
6/6 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mies. Se jojottelee karppaamisen ja ns. herkuttelemisen välillä. Paino heittelee 130 ja 100 kilon välillä. Iso mies, niin näyttää 100-kiloisena ihan normaalipainoiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi