Tämä työtön wt-mamma lojuu tähtityynyjen seassa ja juo kahvia isosta Iittalan taikamukista :)
Päässä vaikuttaa pinkki suoraväri ja lattialla odottavat minihame sekä legginsit ja toppi pukemista, värjään näet mieluiten alasti. Ukko aina jurnuttaa noista verhoista, että laita nyt ne kiinni! ikäänkuin ei ihmiset olisi ennen tissejä nähneet :D
Kohta, kunhan hiukset on kuosissa ja vaatteet päällä ja poitsu herännyt, lähden keskustaan nauttimaan auringosta, Tosi upeaa, että rattaiden kanssa pääsee bussilla ilmaiseksi! Menen torikahvilaan syömään munkin :P :P ja juomaan lisää kahvia XD Kyllä vituttaisi olla tällä ilmalla töissä!
Kommentit (17)
En minäkään ole töissä tällä hetkellä, kuukauden päästä taas olen. Tällä hetkellä teen opinnäytetöitä, että saan ammatin, pääsen töihin ja tienaan rahaa, jolla voin sitten tehdä mitä huvittaa. Kyllä minuakin vituttaisi jos olisi mauttomia tähtityynyjä, tukka olisi pinkki, lorvisin pennun kanssa kotona ja joutuisin kulkemaan bussilla. Elämä on valintoja ja kiva, että sinä olet tyytyväinen omaasi.
Ok, hyvä jos riittää sinulle elämäsi sisällöksi.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole töissä tällä hetkellä, kuukauden päästä taas olen. Tällä hetkellä teen opinnäytetöitä, että saan ammatin, pääsen töihin ja tienaan rahaa, jolla voin sitten tehdä mitä huvittaa. Kyllä minuakin vituttaisi jos olisi mauttomia tähtityynyjä, tukka olisi pinkki, lorvisin pennun kanssa kotona ja joutuisin kulkemaan bussilla. Elämä on valintoja ja kiva, että sinä olet tyytyväinen omaasi.
Helsingin keskustassahan on kätevää kulkea autolla
Hyvä että huumorintajusi ja lievä itseironiasi ovat tallella. (monilta se täällä puuttuukin kokonaan) Tuollaisia ihmisiä juuri tämä palsta sen vuoksi kaipaakin enemmän ! Hyvää kevättä vaan sinne sinulle ja siipallesi sekä tietysti sille pikkuisellesi !
Auringonpaistekaan ei muuta sitä tosiasiaa, että olet, kuten itsekin sanoit, työtön wt-mamma.
Minä voin tehdä järvenrantaterdelläni etätöitä ja nauttia auringosta ja kahvista ihan siinä missä sinäkin, saan siitä palkan, ja superbonuksena ei tarvitse trahteerata wt-pojanjöllikkää rattaissa bussissa. Herra potentiaalisia miniätarjokkaita suojelkoon ja näiden silmät ajoissa avatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Paskaa provoa pukkaa....
No niinpä tietysti,unohdinkin että kaikkihan tällä palstalla on tietenkin vain keksittyä juttua...
Vierailija kirjoitti:
Päässä vaikuttaa pinkki suoraväri
Eikö se ole vähän niin kuin suojaväri? Vääränlaiset ihmiset ei lähesty. :)
Tämä Mamma taas raahasi selkäkipuisen ruhonsa myös torikahvilaan, livässä kipulääkehumalassa nautin aurinkoa ja limsaa ja odotan kaveria hakemaan . Tyylikäs ilmestys olen varmaan miehen verkkareissa ja hupparissa, hiuksetkin värjäämättä . En välitä :)
Mies on töissä iltaan asti, onneksi tokaluokkalainen ei vaadi jatkuvaa hoitamista vaan saan loppuillan maata sohvalla!
Minä taas istun sossussa ison mahani ja sinisen pääni kanssa, näytän varmaan viidettä lastaan odottavalta yh-sossupummilta! .D Todellisuudessa minulla on vapaapäivä, olen veljelle kuskina ja "raskauteni" on vain massiivista menkkaturvotusta
Onko mammapalsta nyt sitten tuominnut taika-astiat wt:ksi?
Nokitan Satumetsällä ja latella. Muuten en kahvista niin piittaa, mutta aamukahvi on pyhä asia. Täytyykin mennä aamukahvia laittamaan.
Täällä kanssa työtön tytteli, just oltiin koirien kanssa lenkillä ja nyt pihalla aurinkotuolissa nautitaan säästä, koiratkin tykkää kun saa olla pihalla köllöttämässä! Iloista kesän alkua kaikille!
Kuulostaa kotoisalta. <3