Pahinta, mitä sulle on sanottu av:lla?
Mua on kehotettu tappamaan itseni. Totesin yhdessä koulukiusaamisketjussa, että tytöt/naiset kiusaavat yleisimmin henkisesti ja pojat/miehet fyysisesti. Tytöt ei kuulemma kiusaa koska ovat niin äidillisiä ja empaattisia, joten olen paha ihminen jonka pitäisi tappaa itsensä, kun tuollaista väitän. Tää palsta on ihan uskomaton paikka.
Kommentit (20)
Haukuttu rumaksi ja läskiksi kun postasin kuvan kropastani ja naamastani. Tottahan ne toki on mutta satuttaa aina enemmän kun kuulee jonkun toisen suusta kuin omastani.
Minä en tykkää, siitä, että täällä haukutaan toisia kirjoittajia.
Kukaan ei kumminkaan tiedä toisesta mitään.
Joku pohti itsaria, niin hänet haukuttiin tosi pahasti. Voi olla kohtalokkaat seuraukset myös.
Sitten tuttuja kirjoittajia, jotka usein ovat samoissa ketjuissa, haukutaan työttömiksi luusereiksi, joilla ei ole elämää. Se ihminen voi olla vaikka halvaantunut yms.
En äkkiä muista, että minua olisi pahasti haukuttu ja yritän välttää itsekkin tekemästä niin.
"Koiranomistajat pitäisi tappaa. Kyllähän me kaikki tiedämme, kuinka sinä ja sinun ihana kouluttamaton pikkupuudelisi paskotte ja kusette ympäri kyliä ja ei kyllä mene kauaa, kun tulee sieltäkin suunnalta uutista, että puudelisi tappoi pikkupojan. Kaikki koiranomistajat pitäisi tappaa, ei ole kuin harmia."
Olin siis tehnyt keskustelun, kun random nainen huuti minulle ja koiralleni, kun käveltiin kävelytiellä (liian lähellä hänen kerrostalonsa pihaa hänen mielestään) ja ihmettelin vain koiraihmisiin kohdistuvaa vihaa, huolimatta siitä, että koira kävelee nätisti vieressä, ei kuseksi eikä pasko (muutakun omalle kakkapaikalleen, josta kakka kerätään pois) EIKÄ ole kouluttamaton, vaan tottelevainen, tosin nuori ja innokas, yksilö.
Ei ehkä se kaikista raain, tai pahin viesti. Kertoo vain hyvin paljon luetun ymmärtämisestä tällä palstalla, ihan sama kirjoitatko "maito on valkoista", kun joku tulee huutamaan sinne että "kaikki kauramaitoa juovat tietävät, että muut ihmiset pitäisi tappaa".
Mutta, monihan tulee tänne purkamaan pahaa oloa. Niille huudetaan töissä, kotona. Chain of screaming must continue.
Toivottu että joku raiskaa minut uudelleen. En loukkaannu koska jostain sairaasta syystä perussettiä jos palstalla puhuu raiskausesta.
Vierailija kirjoitti:
Haukuttu rumaksi ja läskiksi kun postasin kuvan kropastani ja naamastani. Tottahan ne toki on mutta satuttaa aina enemmän kun kuulee jonkun toisen suusta kuin omastani.
Nyt kyllä ihmettelen miksi kukaan postaa tänne oman kuvan? Sillä varmasti kerjää negatiivista palautetta ja paskaa niskaan tällä foorumilla. Suoraan sanoen kutsuu sillä muut käyttämään itseään toisen sylkykuppina.
Itse en ole koskaan saanut mitään kauhean pahaa palautetta. Lähinnä vihjattu että olen tyhmä, mam...patja, läski jne perus heitot täällä av:lla.
Pahimmat kommentit jotka olen kenenkään toiselle nähnyt sanovan on se, että oma lapsi on kuollut tai saanut keskenmenon että tämä henkilö ansaitsee sen. Tai jos kärsii lapsettomuudesta että ansaitsee senkin ja heille ei kuuluisi auttaa hoidoilla lasta kun lapsettomuus on selkeästi merkki siitä että he ovat paskoja ihmisiä jolla paskat geenit.
Ei ole ehkä henkilökohtaisesti haukuttu koska välttelen kertomista lasteni lukumäärästä. Mutta liki päivittäin saa aikamoista settiä lukea mun tapaisista, joilla useampi lapsi. Mm. haarat levällään kulkeva lehmä, loinen, lisääntyjä, ehkäisystä tietämätön.
nollatoleranssi kaikille ja kaikki ilmoittakaa poliisiin ja Sanoma Oylle. Kaikesta jää jälki historiaan, joka on tärkeää kun myöhemmin arvioidaan miten kirjoittajia painostettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä ihmettelen miksi kukaan postaa tänne oman kuvan? Sillä varmasti kerjää negatiivista palautetta ja paskaa niskaan tällä foorumilla. Suoraan sanoen kutsuu sillä muut käyttämään itseään toisen sylkykuppina.
Itse en ole koskaan saanut mitään kauhean pahaa palautetta. Lähinnä vihjattu että olen tyhmä, mam...patja, läski jne perus heitot täällä av:lla.
Pahimmat kommentit jotka olen kenenkään toiselle nähnyt sanovan on se, että oma lapsi on kuollut tai saanut keskenmenon että tämä henkilö ansaitsee sen. Tai jos kärsii lapsettomuudesta että ansaitsee senkin ja heille ei kuuluisi auttaa hoidoilla lasta kun lapsettomuus on selkeästi merkki siitä että he ovat paskoja ihmisiä jolla paskat geenit.
Naamakuvan postasin kun kyseltiin kuvia naisista joita ei ikinä lähestytä baarissa. Kroppakuvan postasin kun halusin mielipiteitä miehiltä kehtaanko harrastaa ekaa kertaa elämässäni seksiä kun on niin pienet tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naamakuvan postasin kun kyseltiin kuvia naisista joita ei ikinä lähestytä baarissa. Kroppakuvan postasin kun halusin mielipiteitä miehiltä kehtaanko harrastaa ekaa kertaa elämässäni seksiä kun on niin pienet tissit.
Oman epävarmuutesi vuoksi olit oiva kohde nettikiusaamiselle. Hait huomiota, hyväksyntää ja se on kiusaalijje melkein sama kuin kiiltävä harakalle. Vaikka olisitkin ollut hyvännäköinen, niin olisit saanut samanlaisia vastauksia, sillä he tiesivät, että sinua voi satuttaa, ja se heidän tarkoituksensa on. Kohahduttaa tunteita.
Toivottavasti et ajattele edes kahteen kertaan niitä viestejä, sillä niiden ihmisten elämässä menee vähintään yhtä huonosti kuin muillakin. Ne vaan halusi oksentaa niiden huonon olon jonkun muun päälle, ja sinä satuit sopivasti siinä tarjoutumaan.
On sanottu mielipiteistäni vaikka mitä ja toivotettu vaikka suoraan hornantuuttiinkin jo tähän mennessä.
MUTTA : mitään sellaisia arvosteluja ja sanomoisia en silti pidä minään,koska mitenkä ne voisivat minuun ja henkilööni oikeasti kohdistua .
Kaikkihan täällä melkein kirjoittavat vain anonyymeina toisille anonyymeille-miten ihmeessä mitään loukkausta minkään mahdollisten kirjoitteluosapuolten välillä silloin voi edes tapahtua !
Ikäviä kirjoittajia toki on, ja sellaisia jotka vain haluaisivat loukata ja satuttaa ihmisiä kirjoituksillaan, mutta sellaistenkaan psyykkisesti ongelmaisten tai henkisesti häiriintyneiden kommenteista ei kannattaisi kenenkään todellisen ja oikean keskustelijan täällä menettää hermojaan,saati masentua,sillä mitäpä nuo tuollaiset,muita kohtaan vihapuheella vain keskustelijat loppujen lopuksi tietävät kenestäkään täällä, puhumattakaan että edes tuntisivat kirjoittajaa ?
Heidän esittämiensä, mahdollisten loukkaustentensakaan loukkaavuus kun ei voi riippua mistään muusta kuin siitä, miten pitkälle niiden lukija viitsii sellaista vastausta edes lukea saati niistä itseensä ottaa ja miten pitkäksi aikaa haluaa jäädä 'jotain, jonkun vaan' sanomisia itse enää niiden kerran lukemisen jälkeen pohtimaan.
Jonkun aivan alatyylisen ja törkeän viestin lukemisensa fiksu lukija lopettaa tietysti ja jo heti siihen paikkaan kun sen sellaiseksi viestiksi (helpoilla tunnisteillaan) hoksaa.
Kaikkia viestejä kun ei ole täällä kenelläkään mitään velvollisuutta lukea.
Kirjoittelun yleistä tasoa voi kuitenkin yrittää kohottaa vain kukin omalta osaltaan kuhunkin keskusteluun.
Jos vastaukseksi sitten saa pelkkää alapeukkua ja törkykommentteja,niin keskustelu sitten jääköön sille alatasolle millä ne muutkin keskustelijat siellä ilmeisesti sitten kai haluavatkin sen anonyymin kollektiivinsa voimin säilyttää.
Suotakoon se heille ,kaikin mokomin.
Sellaista keskusteluahan ei kannata kenenkään ulkopuolisen muun kirjoittajan asiakommentein häiritäkään.
Anonyymi loanheittokilpailu vain jatkukoon siellä omissa keskustelukarsinoissaan kaikessa rauhassa ja niin kauan kuin moderaattorit sallivat sen jatkua.
Sanottu aloitusta provoksi, vaikka olin todellisella asialla. Enenpää en kerro, etten tule tunnistetuksi!
Vierailija kirjoitti:
miks postasit naamas tänne:D
Mua on haukuttu huonoksi ja vastuuttomaksi äidiksi, kun en jatkuvasti pörrää lapseni ympärillä tenttaamassa, onko hänellä jano/nälkä/kylmä/kuuma/tylsää/kivaa/väsyttää.
Että olen surkea äiti esikoiselleni ja mun pitäisi tehdä abortti, kun odotan jo seuraavaa lasta. Olen kuulemma täysi idiootti, kun en käyttänyt ehkäisyä, vaikka se oli tietoinen valintani ja toinen lapsi toivottu. Ja surkea äiti olen siis siksi, kun seuraava lapsi on tulossa niin pienellä ikäerolla esikoiseen verrattuna.
Ihan sama mitä täällä kysyy, niin paskaa tulee niskaan täyslaudallinen.
On minullekin sanottu noin monta kertaa ja uhkailtu muutenkin.
Käytä pahat sanat energiaksi; menestys on paras kosto.