Vierailija

Ainakin sitä pitävät itsestäänselvänä asiana, että kotityöt ja ruuanlaitto kuuluvat naisille, oli mies sitten kotona tai töissä. Tai nainen kotona tai töissä.

• ylös 13
  • alas 8

Kommentit (13)

Vierailija

Että nainen on aina kaunis ja tälläytynyt, jopa aamulla sängystä herätessään. Eivät tajua, että ei se niin mene vaan tälläytymiseen menee aikaa ja vaivaa.

• ylös 15
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Että vaimo on vittumainen akka ja halusi naimisiin pahimman vihollisensa kanssa jolle vittuilla kokoajan. Vaimohan ei muuta halua kuin pahaa miehelleen.

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Että niillä on pimppi.

Ja että sitä saa aina kun haluaa. Not!

Vierailija

Että naiset pitävät lapsista ja haluavat niitä jopa siinä määrin, että tyytyvät epätyydyttävään parisuhteeseen.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Kaikki nuo "itsestäänselvyydet" ovat osoittautuneet parisuhteessani vääriksi. Minä en edes kuvittele enää mitään itsestäänselvyyksiä. Joudun maksamaan miesten vuosituhantisesta sorrosta siten, että vaimoni ei tee juuri mitään kotitöitä, ruoanlaitosta puhumattakaan. Käytännössä hoidin lapsetkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo "itsestäänselvyydet" ovat osoittautuneet parisuhteessani vääriksi. Minä en edes kuvittele enää mitään itsestäänselvyyksiä. Joudun maksamaan miesten vuosituhantisesta sorrosta siten, että vaimoni ei tee juuri mitään kotitöitä, ruoanlaitosta puhumattakaan. Käytännössä hoidin lapsetkin.

You go girl!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tiedän itsekin yhden tällaisen tapauksen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No hyvä että opit käytännön kautta, jos oma äly ei riittänyt. Jos pidit mainitsemiasi asioita itsestäänselvyytenä naisen tehtävänä on hienoa, että joku opetti sinua kantapään kautta. Ikävää, jos olet saanut juntin kotikasvatuksen, mutta aina voi kehittyä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat