Mitä asioita miehet pitävät itsestäänselvinä asioina naisissa?
Ainakin sitä pitävät itsestäänselvänä asiana, että kotityöt ja ruuanlaitto kuuluvat naisille, oli mies sitten kotona tai töissä. Tai nainen kotona tai töissä.
Kommentit (13)
Että vaimo on vittumainen akka ja halusi naimisiin pahimman vihollisensa kanssa jolle vittuilla kokoajan. Vaimohan ei muuta halua kuin pahaa miehelleen.
Vierailija kirjoitti:
Että niillä on pimppi.
Ja että sitä saa aina kun haluaa. Not!
Että naiset pitävät lapsista ja haluavat niitä jopa siinä määrin, että tyytyvät epätyydyttävään parisuhteeseen.
Kaikki nuo "itsestäänselvyydet" ovat osoittautuneet parisuhteessani vääriksi. Minä en edes kuvittele enää mitään itsestäänselvyyksiä. Joudun maksamaan miesten vuosituhantisesta sorrosta siten, että vaimoni ei tee juuri mitään kotitöitä, ruoanlaitosta puhumattakaan. Käytännössä hoidin lapsetkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo "itsestäänselvyydet" ovat osoittautuneet parisuhteessani vääriksi. Minä en edes kuvittele enää mitään itsestäänselvyyksiä. Joudun maksamaan miesten vuosituhantisesta sorrosta siten, että vaimoni ei tee juuri mitään kotitöitä, ruoanlaitosta puhumattakaan. Käytännössä hoidin lapsetkin.
You go girl!
Kun nainen ottaa suihin niin naiselle ei tarvitse "palauttaa palvelusta"
Ottaa suihin ja antaa pebebaa, siis kakkosta
Vierailija kirjoitti:
Tiedän itsekin yhden tällaisen tapauksen.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä että opit käytännön kautta, jos oma äly ei riittänyt. Jos pidit mainitsemiasi asioita itsestäänselvyytenä naisen tehtävänä on hienoa, että joku opetti sinua kantapään kautta. Ikävää, jos olet saanut juntin kotikasvatuksen, mutta aina voi kehittyä.
Naiset eivät ymmärrä miten tasauspyörästö toimii.
Että nainen on aina kaunis ja tälläytynyt, jopa aamulla sängystä herätessään. Eivät tajua, että ei se niin mene vaan tälläytymiseen menee aikaa ja vaivaa.