Vierailija

Hei, onko kellään kokemusta vuokra-asunnon saamisesta netti-ilmoituksen kautta? Olen aloittanut asunnon hakemisen Helsingistä ja eri tahojen asuntohakemusten lisäksi olen miettinyt netti-ilmoituksen tekemistä, esimerkiksi tori.fi-sivustolle. Olisi kiva kuulla, onko jollakulla tärpännyt tuollaisella ilmoituksella, mitä kautta ilmoitus kannattaisi laittaa sekä muita mahdollisia vinkkejä. Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista!

• ylös 3
  • alas 0

Kommentit (8)

Vierailija

Nostellaanpa, jos jollakulla olisi kokemuksia asiasta. Myös vuokranantajien näkökulma noihin ilmoituksiin kiinnostaisi!

Vierailija

Vuokranantajana minä kyllä ilmoitan tori.fi:ssä, mutta en itse etsi sieltä vuokralaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vanhemmat miesvuokranantajat bongaavat noista nuorten opiskelijanaisten ilmoituksia ja sitä kautta sovitaan, että osa vuokrasta maksetaan muilla keinoin

Vierailija

Mä etsin alkuvuodesta myös kotia Helsingistä ja laitoin juurikin Toriin oman ilmoituksen. Sain todella paljon yhtydenottoja ja pystyin valitsemaan ne asunnot, joita menin katsomaan. Asuntoni löysin lopulta muuta kautta, mutta varteenotettavia vauhtoehtoja Tori todellakin tarjosi. :)

Vierailija

Mä oon hakenut viisi kertaa vuokrakämppää tori-ilmoituksella ja aina saanut ekan kämpän mitä kävin katsomassa. Mulle ainakin tota kautta on ollu tosi kätevää, aina yksityiset näytöt niin ei tarviste kilpailla muiden kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vuokranantajana minä kyllä ilmoitan tori.fi:ssä, mutta en itse etsi sieltä vuokralaisia.

Ilmoitat, että sinulla on tarjolla vuokra-asunto, mutta et sitten kuitenkaan etsi siihen vuokralaista?

Vierailija

Laitoin joskus asunnonhakuilmoituksen Suomi24:n keskustelupalstalle. Joku mies soitti tuntemattomasta numerosta ja kyseli miltä näytän ja mitä mulla on päällä ja haluaisiko maksaa vuokran luonnossa. Hyi! En tiedä oliko se vitsi vai tosissaan.. :DD

Vierailija

Kiitos kommenteista! Pitää siis varautua siihen, että osa yhteydenotoista voi olla aika, noh, epämiellyttäviä. Kiva kuitenkin kuulla, että joillekin on tuota kautta löytynyt asunto, toivottavasti näin kävisi minullekin!

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat