Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tumman ruskeat menkat!!!!help!!!!

Vierailija
01.05.2017 |

Oon 13 vuotias tyttö ja mun menkat alkoi torstaina. Mulla tuli punaista vuotoa lauantaihin asti, mutta sitten sunnuntaina ei tullut mitään. Nyt tänään alkoi tulemaan punaista vuotoa ja sen jälkeen tumman ruskeaa?! Onko tämä normaalia?!!! (Ja jos siitä on yhtään apua niin menkkani alkoi minun ollessa 11 vuotias)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskea veri tarkoittaa vanhaa verta, eli ei ole heti vuotanut pois. Täysin normaalia, älä ole huolissasi. Tulet huomaamaan, että hyvin monet kummallisuudet kuukautisiin liittyen on täysin normaaleja :)

Vierailija
2/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on moottoriöljyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa normaalilta, eli se tummempi veri on vain vanhempaa kuukautisvuotoa joka ei ole ehtinyt valua ulos. Jos asia huolettaa tai sinulka on muuta mieltä askarruttavaa kuukautistesi suhteen, mene juttelemaan vaikka koulusi terkkarille - häneltä voit luontevasti kysyä juuri tällaisista asioista, jos lähipiiristäsi ei löydy ketään luotettavaa aikuista naista.

Vierailija
4/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on moottoriöljyä.

Eikö sinulla ole mitään muuta elämää, kun pitää tulla laukomaan vähämielisiä puujalkavitsejä lapsen kysyessä terveyteen liittyvistä henkilökohtaisista asioista?

Vierailija
5/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOITA 112!!apua!!!!!

Vierailija
6/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuus tänne niin setä tarkastaa, kjeh kjeh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan