40v. mies. Missä tapasit kumppanisi?
Tai jos olet sinkku, missä haluaisit tavata tulevan kumppanisi?
Kommentit (6)
M40v kirjoitti:
RR Kisoissa,parempi olisi ollut kun ei olisi tavannut.
Mitkä on RR-kisat?
Itse aion tavata seuraavan jossain harrastuksen parissa tosielämässä. Baarijutut, netti ja kaverin kotikekkerit kokeiltu eikä kestänyt. Eihän se paikasta sinänsä johdu, mutta vastedes välttelen kaveripiirissä, työpaikalla tms. suljetussa ympäristössä säätämistä koska juorut leviää.
Vapaaehtoistyössä nuorten parissa, mutta olin silloin parikymppinen. Tarkoititko kartoittaa missä nelikymppiset nykyään tapaavat? Mikä vika on seuranhakuilmoituksissa?
Netissä kun molemmat hiusen alle 40.
Baarissa yli 20 vuotta sitten opiskelijabileissä. Yhdessä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoistyössä nuorten parissa, mutta olin silloin parikymppinen. Tarkoititko kartoittaa missä nelikymppiset nykyään tapaavat? Mikä vika on seuranhakuilmoituksissa?
Kiinnostaa juurikin se missä 40v. tapasi nykyisen puolisonsa. En etsi vikoja vaan erilaisia, ehkä romanttisiakin tarinoita miesten kertomana. 40v. siksi, että lähestyn itse tuota ikää ja voin samaistua kokemuksiin, ajan ilmiöihin, paikkoihin... Toisaalta asia kiehtoo koska en itse ole seurustellut 10 vuoteen pitkän suhteen jälkeen. Meillä oli puolison kanssa iso ikäero ja oman ikäluokkani jutut on ikäänkuin jäänyt kokematta niin huvikseni utelen miten muilla on mennyt. AP
RR Kisoissa,parempi olisi ollut kun ei olisi tavannut.