8v tytön suusta :-)
"Kun aikuiset seksittävät, niin he hinkkaavat alasti yhteen. Sitten nainen kulkee lapsi mahoissaan noin 168 kuukautta. Sitten nainen maha repeää auki ja lapsi hyppää sieltä pois. Uskonnon opettaja sanoo, että seksittäminen syntiä ja että me kaikki minun luokalla palamme ikuisesti Helvetin tulessa, koska olemme saaneet alkumme teidän vanhempien nussiskeltua toisianne".
Kommentit (12)
8v ja luokalla uskonnonopettaja? Yksityiskohdat, ne on kulkaa provoissa tärkeitä.
Ulvot siellä naurusta itse keksimällesi jutulle. Simassa liikaa prosentteja?
Asteikolla 1-10, kuinka tylsää elämäsi oikein on, AP?
Meillä oli tokaluokalla erillinen uskonnonopettaja. Luokanvalvoja oli jehovantodistaja.
Vierailija kirjoitti:
Ulvot siellä naurusta itse keksimällesi jutulle. Simassa liikaa prosentteja?
Ei tämä ole itse keksimäni juttu, vaan tyttäreni sanoi äsken noin. Sitä paitsi hän kertoi, että hänen 50-vuotias mies kirjeenvaihtoystävänsä kertoi hänelle, että nainen ja mies hinkkaavat alasti yhteen, kun tyttö kysyi tuolta mieheltä kirjeessä, että miten vauva tehdään.
Nyt on lapsipolo saanut väärää informaatiota. Hinkkaamisessa ei tarvitse välttämättä olla alasti. Korjaa tämä yksityiskohta , ettei lapselle jää väärää käsitystä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on lapsipolo saanut väärää informaatiota. Hinkkaamisessa ei tarvitse välttämättä olla alasti. Korjaa tämä yksityiskohta , ettei lapselle jää väärää käsitystä asiasta.
No mutta täytyyhän äidin ja isin olla alasti kun he hinkkaavat yhteen, että isin pippelistä pääsee vauvan siemenet äidin peppuun että äiti voi alkaa vauvaa saamaan.
Liian monta skumppalasillista saa aikaan tällaisia paskajuttuja.
Millainen ihminen tekee tuollaisen avauksen?
Olipas huono.