Miksi joka toinen tyyppi postaa fbhen ihmetyskuvia lumisesta vapusta
Kommentit (17)
Kävikö mielessä, että joillakin voi olla tuttuja ja aukulaisia myös muissa maissa? On se myös kiva muisto FB:kiin, että tänä vuonna saatiin lumi maahan vapuksi. Jouluna oltiin ilman lunta.
Musta se on kivaa. Lumiukkojakin näkyy
Täältä rantatuolista on kyllä ihan mukava selailla Suomen kuulumisia ;)
Minulla on facebook kavereina ulkomailla asuvat täti ja serkku. Lisäksi sai hauskan tilannekuvan "aina on hyvä sää grillata".. isäntä häärii grillin kimpussa pipo päässä ja takana lumiset pensaat .D
Mä postasin, ja suurin osa kuvan tykkääjistä ei asu Suomessa. Ensimmäinen tykkääjä oli australialainen kaverini. Olen osan ainoa suomalainen kaveri Facebookissa, niin nämä lumikuvat on aika eksoottisia monelle. Olen asunut ennen ulkomailla, niin kavereina on monenmaalaista tallustajaa. :)
Mä nauroin ku joku oli pistänyt Lidlin makkarapaketista kuvan ja kuinka grillaa lumihangessa sekä tekstiksi "elä kuin viimestä kesäpäivää"
Mun yks kaveri oli lumisateessa bikinit päällä aurinkotuolissa. Nämä lumikuvat on kivaa vaihtelua. Ei yhtään kiukuta. 😄
No ihan sama mitä sinne postaa, aina menee jonkun mielestä väärin, joten olen lakannut välittämästä.
Itseäni kiinnostavat sääilmiöt ja tavallisen arjen taltioiminen kuvin.
Mä jo ihmettelin että mitä hittoa ne sinne ulos menee imettämään, vai imettääkö ne ikkunan ääressä...
Luin että imetyskuvia lumisesta vapusta...
Ehkä komein vappu ikinä. Lumisia puita kuin joulupostikorteissa :)
Kaikesta sitä porukka ärsyyntyy...
Minä laitoin lumikuvan, en vapusta vaan lapsen synttäripäivästä muutama päivä sitten. Perinteisesti ollaan synttärinä syöty ulkona ja availtu grillikausi, nyt maassa oli melkein 10 cm lunta. Ulkomailla asuvat suomalaiset kaverit kommentoi ja ihmetteli, he kun tajusivat miten poikkeuksellista moinen on. Ollaan asuttu ennen kahdessa eri maassa, on paljon suomalaisia tuttuja kahdella mantereella. Ulkomaalaiset nyt ei niin tajunneet, jotkut varmaan luulee että täällä on ympäri vuoden lunta :) Yksi oli kommentoinut että "beautiful!"
Musta ne on kivoja. Mulla asuu ympäri Suomea kavereita ja on kiva nähdä että muutkin kärsii tästä kivasta kelistä
Siksi että mielensäpahoittajat pahoittaisi mielensä. Vaikka pahoittaahan ne nyt muutenkin!!!
No mulla on ainakin paljon ulkomaalaisia kavereita, joiden feedit ei todellakaan täyty lumikuvista tähän aikaan vuodesta.
Ja siis äimistelläänhän tota lunta ihan livenäkin, niin misei facessa sais. Onko sun mielestä coolimpaa olla päivittämättä yleisistä aiheista?
Sanos muuta! Ihan niinkuin se olis saatana suurikin ihme näillä leveyksillä!!
Koska ne on idiootteja huomiohuo**a, jotka kuvittelevat että lumi on satanut vain ja ainoastaan heidän pihalleen. Ovathan he niin spesiaalitapauksia ja ainutlaatuisia olentoja päällä maan.