Minä käyttäytyisi näinjanoin jos lapseni tai mieheni KUOLISI .PASKAT!!!!
Vittu että täällä muka kaikkitietävät hyeenat aina ovat tietävänsä miten käyttäytyisivät suuren surun kohdatessa ETTE IKINÄ TIEDÄ ETTEKÄ OSAA EDES ARVATA ellette ole kokeneet.
Minä olen ja voin todellakin sanoa etten KOSKAAN arvostelisi suuren surun kohdannutta siitä että laittako lapsen kuvan nettiin tai hakeeko seuraa muutaman kuukauden päästä miehen kuolemasta. En tämän koettuani IKINÄ rohkenisi olla niin ylimielinen.
Kommentit (8)
varmaan joksikin aikaa menetkin tolaltasi mutta harvemmin äideistä lapsen menettämisen jälkeenkään mielisairaita tulee.
Pointti on se, ettei VOI tietää miten käyttäytyisi esim. ensimmäisinä kolmena päivänä.
puolison tai lapsen menettäminen on eri tavalla rankkaa.
elämässä muutenkin olen kokenut kovia ja itseni tunnen
että minua ärsyttää suunnattomasti ihmisten arvostelu ja ruotiminen siitä, miten surun kohdannut ihminen toimii. Ja aina vedotaan siihen että" en minä vaan noin tekisi jos mieheni/lapseni kuolisi" . KUN SITÄ EI VOI TIETÄÄ etukäteen.
Minä olin esim. aivan tunteeton kolmisen päivää järkytyksen jälkeen. Käyttäydyin lähes hallitusti ja tein hieman hassujakin asioita. Sellaisia mitä ei surevan uskoisi tekevän. SITTEN VASTA RÄJÄHTI. Ihminen voi olla niin shokissa että käyttäytyy odottamattomasti.
Siksi en käsitä näitä taivastelijoita.
ap
Kuka nämä kuvat on edes löytänyt ja tietänyt tänne kuuluttaa.... ihmettelen vaan....
eikä 9 päivän kuluttua.
Ja mitä sitten vaikka laittoikin?. Jokainen menettelee kuinka parhaaksi näkee. JA camoon, tuskin äiti on edes tolkuissaan ollut. Juuri siinä shokkitilassa jolloin voi tehdä ihan mitä tahansa. Kukaan ei voi olla niin ylimielinen että voivottelisi " etten minä vaan" kuin täydellinen idiootti.
kyllä niitten voimalla tulee laitettua kuvia ja kirjotettua päiväkirjaa, ei siinä oo mitään outoa!
Oikein inhottaa nämä arvostelijat!